Nieuwe TacSim op 20 mei

http://www.Airsoft-Heaven.nl/ - Terrein in Almere

Nieuwe TacSim op 20 mei

Berichtdoor Rosencrantz » di 01 mei 2018, 08:41

Op zoek naar een game day die net een beetje interessanter is dan een gewone skirm? 20 mei organiseert Airsoft Heaven weer een TacSim in Almere.

https://www.facebook.com/events/1891202727838630/

http://www.airsoft-heaven.nl/index.php/ ... acsim.html

De TacSims van Airsoft Heaven zou ik net geen milsim noemen, maar zijn dagen met interessante missies, niet alleen force on force. Er is ruimte voor role play, en beide teams hebben lichte uniformvoorschriften (rebellen vs future nato).

Je speelt twee dagdelen, dus zonder herlaadpauzes. Alles wat je nodig hebt draag je bij je.

Teams hebben command points, die je in kan zetten voor je "wapens", zoals airstrikes. Maar ook voor Intel of voor het dragen van een machine gun (waar ook hicap m4s onder vallen), een medic, een engineer. Wil je een bepaalde rol vervullen, dan moet je er naar kleden en bijvoorbeeld een serieuze medic bag bij je hebben.

Ik heb niets met de orga te maken, het is puur eigen belang dat ik dit post. Ik doe mee en wil met leuke mensen spelen. Schrijf je je voor 13 mei in, dan betaal je 25,50 euro. Daarna 29,50 euro.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Replica Collectie: Specna Arms SA-A05

Re: Nieuwe TacSim op 20 mei

Berichtdoor NyteMyre » vr 11 mei 2018, 22:28

Ziet er wel interessant uit om een keer te doen. Iemand die wat ervaring erover kan vertellen?

Verder ik zie op die pagina 4 facties, maar je kan maar opgeven voor 2?
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / Woodland
Replica Collectie: ICS L85

Berichtdoor Rosencrantz » ma 14 mei 2018, 11:48

NyteMyre schreef:Ziet er wel interessant uit om een keer te doen. Iemand die wat ervaring erover kan vertellen?

Verder ik zie op die pagina 4 facties, maar je kan maar opgeven voor 2?
Ja ik heb het al een paar keer eerder gedaan. Erg leuke games. Leuke orga. Maar wel beetje weinig bekendheid, waardoor er vaak niet heel veel spelers zijn.

Reden dat ze bij de komende game maar twee facties hebben is volgens mij omdat er nog niet zoveel aanmeldingen zijn. Niet genoeg voor vier facties iig. En volgens mij wil de organisator het ook klein houden dit keer.

Het is bij deze games vooral leuk om samen te werken. Het veld vind ik niet geweldig maar het spel en de spelers zijn altijd tof.

Zoals ik hierboven al zei: het is echt net wat anders dan een gewone skirm waar iedereen een beetje zijn eigen ding doet.
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Berichtdoor TCDD » do 17 mei 2018, 07:09

Rosencrantz schreef:Op zoek naar een game day die net een beetje interessanter is dan een gewone skirm? k

Definieer "interessanter". Ik vind tac/milsim helemaal niet interessant :P
TCDD

Camouflage: Black, A-TACS FG
Replica Collectie: Tippmann M4, Cyma MP5, Dan Wesson 8" & Glock 17

Berichtdoor rob2k7 » vr 18 mei 2018, 00:17

TCDD schreef:
Rosencrantz schreef:Op zoek naar een game day die net een beetje interessanter is dan een gewone skirm? k

Boeien .... :twisted:
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,WE Glock 19 gen4gbb

Berichtdoor QuickFix » vr 18 mei 2018, 08:28

rob2k7 schreef:
TCDD schreef:

Boeien .... :twisted:

Ze zijn nog te koop. :idea:
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor KNORMOL » zo 20 mei 2018, 01:07

Ik ben er nog nooit geweest en hou ook meer van het serieuze . Maar als ik hier al lees dat het veld niet echt de moeite is !
Ik bedoel ik vind een orga belangrijk maar het veld is in mijn ogen ook erg belangrijker .
KNORMOL

Camouflage: Gorka od
Replica Collectie: Allerlei soorten ak

Berichtdoor Rosencrantz » zo 20 mei 2018, 07:08

KNORMOL schreef:Ik ben er nog nooit geweest en hou ook meer van het serieuze . Maar als ik hier al lees dat het veld niet echt de moeite is !
Ik bedoel ik vind een orga belangrijk maar het veld is in mijn ogen ook erg belangrijker .
Ik denk dat je daar een beetje zwaar aan weegt. Het is een prima veld. Het is alleen een "gewoon" woodland veld. Niet bijvoorbeeld een tof oefendorp of een echt bijzondere locatie als bij veel milsims.
Rosencrantz

Berichtdoor KNORMOL » vr 25 mei 2018, 23:09

Miss ben ik wel een beetje verwend. Ik zeg ook niet dat de orga slecht is en het event . Maar in mijn ogen heb je voor een bepaald soort spel een bepaald soort terrein nodig en tijd .

Mar als het bos groter is als een postzegel ben ik er zeker voor te porren .
KNORMOL

Camouflage: Gorka od
Replica Collectie: Allerlei soorten ak

Berichtdoor Meppie » za 26 mei 2018, 11:07

Ik ben er dus 20 Mei geweest. Natuurlijk is het terrein in de verste verte niet te vergelijken met de terreinen zoals die bij Berget, Borderwars of een FIBUA dorp zoals in England. Wild Mountain had bijv de ruimte om er een mooi dorp neer te zetten en nu zetten ze er alleen maar hindernissen neer. Compleet zonde en een verspilling van je terrein naar mijn mening.

Over AirsoftHeaven;
Het is TacSim dus je voert missies uit met je team. Je gaat niet voor je eigen glorie en youtube ego maar voor het resultaat van het team. Je moet dus al een andere instelling hebben - de missie is jouw eerste prioriteit. Voor iedere missie die je succesvol uitvoert krijg je punten.
De teams spelen hier samen dus als je denkt dat je als lonewolf wat schade aan te kunnen richten heb je het mis.

Het terrein:
Het is woodland en sommige gedeeltes zijn ruim opgezet en andere iets minder en is het op sommige plekken zo krap dat het net woodland CQB is. Er zijn meerdere forten of huisjes of obstakels in het veld gezet zodat er voldoende dekking en afwisseling is. Er is een compleet dorpje opgezet met (erg) kleine huisjes en in het midden van het terrein ligt een redelijk groot Fort Foxtrot. Voor Woodland is het dus leuk opgezet en kun je daar echt wel losgaan. Terrein is totaal niet geschikt voor snipers - je kunt gewoon niet ver genoeg kijken en het gros van de interacties is voor een sniper te dichtbij.

We waren afgelopen event helaas maar met een paar mensen en dus op een minimale grootte van het terrein.

Ik blijf het persoonlijk enorm jammer vinden dat er zo verdomd weinig mensen interesse hebben in dit soort evenementen of het nu TacSim/ComSim of MilSim is.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Volgende

Keer terug naar Airsoft Heaven