http://www.Airsoft-Heaven.nl/ - Terrein in Almere

Berichtdoor carebear » ma 24 maart 2014, 23:34

Hey,

Ik krijg niet heel duidelijk waar jullie precies zitten.. is Airsoft Heaven de airsoft webshop naam van Gladiator Sports? Of staat Airsoft Heaven daar los van?

Waar worden jullie Tacskirms gehouden? Enkel in almere?

En tot slot, met welke regelmaat zijn jullie van plan tacskirms te organiseren? Dit aangezien er in de komende 3 maanden maar 2 events staan gepland..

Thanks!
carebear

Re: Locatie

Berichtdoor Christiaan » di 25 maart 2014, 12:15

Hoi!

Ik snap de verwarring.

Airsoft Heaven is een organisatie die los staat van een vaste locatie. Wij hebben nu goeie afspraken en veel ruimte bij Gladiator Sports op een deel van hun terrein dat ze weinig gebruiken en waar we dus lekker onze gang kunnen gaan (en ook zo goed als geen verf zit). Dus de meeste events organiseer ik daar. Dat doe ik onder het label Airsoft Heaven Events, en los daarvan bestaat er nog een Airsoft Heaven Shop, dat is een 99% online shop (en 1% spulletjes te koop tijdens evenementen... (; ) dus daar zit ook geen vaste locatie aan.

We hebben ook al een keer georganiseerd samen met Veluwe Airsoft en binnenkort komt er ook een locatie bij in Uithoorn (als de gemeente toestemming geeft, althans). Door locatie en organisatie uit elkaar te trekken kunnen wij ons concentreren op de inhoud en het event, terwijl de locatie-eigenaar zijn kracht kan gebruiken om de locatie (en eventuele catering, etcetera) te organiseren.

De TacSims zijn nogal intensief zowel qua begeleiding en qua voorbereiding, en leunen op betrokken spelleiders en roleplayers/figuranten. Daardoor zit er een beperking op het aantal deelnemers, en ook op de frequentie.

In principe is het ook mogelijk een TacSim elders te organiseren, als er genoeg animo is van spelers en een leuke locatie is. Met een degelijke voorbereidingstijd overigens, om ook scenario's te schrijven, roleplayers te zoeken en te instrueren, etcetera. Dat is dan weer het voordeel van geen eigen locatie hebben.

Ik organiseer het met plezier in Maastricht of Leeuwarden maar daarvoor heb ik dan hulp en input nodig van mensen die daar ter plekke de locatie(s) goed kennen.

Groetjes

Christiaan
Christiaan

Re: Locatie

Berichtdoor carebear » di 25 maart 2014, 20:50

Helder verhaal, dank voor je reactie !
carebear

Keer terug naar Airsoft Heaven