25 mei - TacSim Skirm

http://www.Airsoft-Heaven.nl/ - Terrein in Almere

25 mei - TacSim Skirm

Berichtdoor FooBear » za 10 mei 2014, 13:25

Op zondag 25 mei is er weer een TacSim van Airsoft Heaven. Het bos is lekker dichtgegroeid, dus dat beloofd weer erg leuk te worden, met veel kans op tactische verrassingen.

Er zijn al een aantal NEO en UNAF tickets verkocht. Wie gaan er allemaal?
福熊(猫)
FooBear Foo de Beer
Major Gear Nut, Special Task Force Unit (STFU)

For a Gear Nut, there are no such things as bad weather and challenging circumstances. There are only good opportunities to test gear :-)

And of course, chances to work out, dragging all that gear around.
FooBear
S.T.F.U. Member

Camouflage: M90, M/84, Multicam, PMC
Replica Collectie: ARES TAR-21, MagPul PTS Masada CQB, HK G36 GBB, TM P90, Umarex HK45, HK USP Tactical, TM P226R, WE Glock 18C, KJW KP-05, Stark Arms S17

Re: 25 mei - TacSim Skirm

Berichtdoor Infamouse » za 10 mei 2014, 16:12

carebear en ik zullen er bij zijn vechtend voor de UNAF
Infamouse

Camouflage: NL DPM en Multicam
Replica Collectie: A&K Masada Dark earth, ASG Scorpion Evo 3a1, Stark Arms G17, JG Bar10, Walther PPQ M2

Berichtdoor FooBear » za 10 mei 2014, 16:46

Geweldig! Welkom!
福熊(猫)
FooBear Foo de Beer

For a Gear Nut, there are no such things as bad weather and challenging circumstances. There are only good opportunities to test gear :-)

FooBear
S.T.F.U. Member

Replica Collectie: ARES TAR-21, MagPul PTS Masada CQB, HK G36 GBB, TM P90, Umarex HK45, HK USP Tactical, TM P226R, WE Glock 18C, KJW KP-05, Stark Arms S17

Berichtdoor Vlaaski » za 10 mei 2014, 22:43

Ik ga voor het eerst mee! Erg benieuwd
RIFLE IS FINE.
Vlaaski

Camouflage: Multiglam
Replica Collectie: | VFC HK416D | GHK AKS-74u | TM PX4 storm |

Berichtdoor FooBear » zo 11 mei 2014, 07:39

Welkom! Als je meeloopt met de meer ervaren deelnemers komt het helemaal goed :-)
福熊(猫)
FooBear Foo de Beer

FooBear
S.T.F.U. Member

Berichtdoor carebear » zo 11 mei 2014, 15:14

Haha ja zeker weten aanwezig, tevens eerste keer. Moet nog even snel een plekje zoeken om m'n replica te testen voor de FPS regel! :) Daarbij gaat het spannend worden of m'n mags wel in de pouches passen, lol.

Wat betreft UNAF weet ik het nog niet zo zeker.. ik heb even aangegeven dat de voorkeur toch naar NEO uitgaat, dus vooralsnog sta ik daar ingeschreven. Ik heb immers niet voor niets een russische replica ;). Heb er zin in!
carebear

Berichtdoor Vlaaski » zo 11 mei 2014, 18:21

Ben ik zeker van plan. Sowieso met iemand met comms, of ik moet zelf ergens nog een porto zien te regelen. Gaat een standaard walkie-talkie zonder oortje ook werken of is dat niet praktisch? Voor de rest zijn m'n midcaps deze week binnen gekomen, en eindelijk een sling attachment voor m'n 416.
RIFLE IS FINE.
Vlaaski

Camouflage: Multiglam
Replica Collectie: | VFC HK416D | GHK AKS-74u | TM PX4 storm |

Berichtdoor sgtmeatshield » di 13 mei 2014, 13:45

@carebear als je wil testen, ik weet niet hoever alphen a/d rijn voor je is. maar daar is elek vrijdag op de schietveriniging vrij schieten voor airsoft en eerste bezoek is gratis. daar zijn fps meters aanwezig.
@Vlaaski porto zonder oortje werkt prima, wees alleen beducht op dat hij niet te hart staat als je in de bosjes ligt :D
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Camouflage: ein strich kein strich, OD
Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Berichtdoor carebear » di 13 mei 2014, 15:43

sgtmeatshield schreef:@carebear als je wil testen, ik weet niet hoever alphen a/d rijn voor je is. maar daar is elek vrijdag op de schietveriniging vrij schieten voor airsoft en eerste bezoek is gratis. daar zijn fps meters aanwezig.
@Vlaaski porto zonder oortje werkt prima, wees alleen beducht op dat hij niet te hart staat als je in de bosjes ligt :D

Oh, nice! Ik probeer eerst in contact te komen met iemand die in Almere woont, mocht dat niet lukken kan ik altijd even heen en weer naar Alphen inderdaad.
carebear

Keer terug naar Airsoft Heaven