Interessepeiling: training in oost Nederland (CQB)

Voor alle informatie om serieuze MilSim speler te worden.

Interessepeiling: training in oost Nederland (CQB)

Berichtdoor Garmon » vr 17 maart 2017, 22:45

Hey allemaal,

recent weer begonnen met actief airsoften en ik kwam er achter dat ik mijn skills weer moet oppoetsen. Sinds ik momenteel niet in een team zit en de opties voor training programma's in Oost Nederland weinig zijn of niet relevant voor wat ik wil oefenen, had ik het idee om te kijken of ik 4-8 mensen kan vinden die zin hebben om samen een veld af te huren en een dagje te trainen.

Persoonlijk vind ik trainen ook wel leuk om te doen en mits er voldoende animo voor is wil ik ook kijken of dit iets is wat vaker wil gaan organiseren.

Het programma zal op CQB gefocust zijn en bij Office 2 gedaan worden. Ik ben GEEN know it all professional operator/trainer en dit is meer simply me teaching you what i know terwijl ik mijn eigen skills ook weer oppoets. Kosten kunnen variëren van 15-40 Euro per persoon (afhankelijk van de hoeveelheid mensen.)

HET PROGRAMMA:
Dit is een overzicht van de dingen die ik wil gaan trainen. Staat nog open voor verandering (Ja de volgorder ook.) Veel van deze training kunnen ook lichtelijk getweakt zijn voor airsoft.

Individuele skills:
- Moving
- Move & shoot
- Reloading
- High/low Ready
- Pie-Slicing
- Gebruik van dekking & Hoeken
- Solo Hallway/Room clearing

Verplaatsen door pand met 2 of meerdere mensen:
- Single File
- Cross Corner
- High/Low
- Leapfrog
- Trap-drills met en zonder gebruik grenades. (Optional)

Room clearing met 2 of meerdere mensen:
- Cross over
- Buttonhook
- Flooding

Force on Force scenarios:
- Onze nieuwe skills gebruiken!

Note: In de training wil ik ook VEEL focus leggen op communicatie. Ook ga ik dingen veel combineren of mensenlijk tegenstand toevoegen bij verschillende onderdelen.

Dus bij deze, interesse? Laat het mij weten. Bij genoeg interesse zet ik een officiële topic op en prik ik een datum en geef ik mensen de optie om zicht aan te melden.

Gezocht:
2e man die deze stof redelijke beheerst om te kunnen assisteren bij de training indien nodig.

- Garmon
Garmon

Camouflage: Multicam, Coyote, PMC
Replica Collectie: G&P M4 (Fusion Engine), Tokyo Marui Sig p226 E2, PTS AK BETA, JG Bar-10

Re: Interessepeiling: training in oost Nederland (CQB)

Berichtdoor Meppie » za 18 maart 2017, 10:02

Ik ben altijd wel te porren voor een training.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Marcellus35ad » za 18 maart 2017, 10:09

Goed plan, jammer dat ik helemaal in het westen woon.
Marcellus35ad

Camouflage: Swiss Alpenflage
Replica Collectie: Specna M16 met M203

Berichtdoor Meridian » za 18 maart 2017, 18:10

Lijkt mij leuk, welke dag zal dit worden georganiseerd, een zaterdag of een zondag?
Meridian

Camouflage: MARPAT + TAN gear
Replica Collectie: TM M4-SOPMOD CQB-R, HK M27, TM HiCapa 4.3, CA MP5K PDW

Berichtdoor Garmon » za 18 maart 2017, 18:17

Meridian schreef:Lijkt mij leuk, welke dag zal dit worden georganiseerd, een zaterdag of een zondag?

Hoogstwaarschijnlijk een zaterdag aangezien office 2 altijd open events doet op zondag.
Garmon

Replica Collectie: G&P M4 (Fusion Engine), Tokyo Marui Sig p226 E2, PTS AK BETA, JG Bar-10

Berichtdoor Rosencrantz » za 18 maart 2017, 19:47

Pokke-eind reizen voor mij, maar ik heb wel interesse. Misschien dat ik nog wel 1 of 2 mensen kan meenemen.
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Replica Collectie: Specna Arms SA-A05

Berichtdoor Garmon » di 21 maart 2017, 19:17

Hey allemaal. Heb verassend genoeg toch 21 geintresseerde kunnen vinden die wel te porren zijn voor dit concept.

Ik ga voor nu het programma en de opzet verder uitwerken om er voor te zorgen dat ik een nette training kan geven.

Ik verwacht eind April of anders in Mei het eerste event op te zetten die klein zal beginnen om zo het water te verkennen en te kijken of dit verder uitgebreid kan worden. Tot dan!
Garmon

Keer terug naar Airsoft.nl Training & Tactiek forum