Cylinder upgrade split gearbox

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

Cylinder upgrade split gearbox

Berichtdoor feignt » wo 14 maart 2018, 01:04

HELP!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een cylinder upgrade voor mijn ICS tranform4, echter weet ik niet welke aftermarket cylinder sets compatible zijn met de split gearbox. Zijn de cylinder sets van merken zoals Guarder, SHS etc compatible met de V2 split gearbox? zoja, moet ik dan nog rekening houden met de rest van mijn internals? wat kunnen jullie mij adviseren? heb zover alles geüpgraded behalve mijn cylinder.

alvast bedankt! :mrgreen:
Member of The Fearless Airsoft Crew.
feignt

Replica Collectie: TM-vsr G-spec / TM glock 18c

Re: Cylinder upgrade split gearbox

Berichtdoor Rebelattack » wo 14 maart 2018, 18:34

Nozzle, triggerboards en ARL's zijn de belangrijkste parts, nozzle moet je niet de M4 lengte pakken maar een andere (weet het niet zo uit mijn hoofd), even opmeten, triggerboards vergt vaak wat aanpassen aan de shell om ze passend te krijgen en ARL kan je wel wisselen maar je verliest dan wel de spring tension decocker.
Rebelattack

Berichtdoor firefex » wo 14 maart 2018, 18:42

Ik heb een gate titan v2 in mijn uk1 captain zitten. Is echt een aanrader

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
firefex

Camouflage: Multicam & Tan
Replica Collectie: ICS Hog QRS Tan, ICS UK1 Captian Tan, ASG B&T MP9 Black, We-Tech M&P E-force Black /Gold, Tokyo marui XDM

Berichtdoor feignt » wo 14 maart 2018, 21:05

heb zelf ook een Gate titan erin zitten. Samen met een SHS 13:1 gearset en high torque motor.
Alleen op zoek naar een upgrade voor mijn cylinder. Ik kan nergens vinden welke cylinders compatible zijn met de split gearbox. Of passen shs/guarder cylinders gewoon?
Member of The Fearless Airsoft Crew.
feignt

Replica Collectie: TM-vsr G-spec / TM glock 18c

Berichtdoor Rebelattack » wo 14 maart 2018, 21:48

Zoals ik aangaf zijn de eerder genoemde parts alleen anders, de rest is gewoon V2 compatibel.
Rebelattack

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.