Merken replica's

Nieuwtjes, vragen, reviews over Airsoft apparaten kan je hier kwijt.

Moderator: Panda

Re: Merken replica's

Berichtdoor vikingjunior » do 07 maart 2019, 23:36

Ik heb geen idee waar de haat tegenover ABS replicas vandaan komt. Maar voor een budget m4 ben ik heel hard te spreken over de ares amoeba serie. Ik heb zelf de am-015, de kortste versie. En op de body ook al is hij "plastiek " na 3 jaar skirmen is er op een paar kleine plekjes niets op aan te merken. En het is voor mij ook leuker om met een lichte replica rond te zeulen maar wel met een microswitch en ingebouwde mosfet tegenover een volledig metalen replica met standaard contacten zonder mosfet
vikingjunior

Camouflage: black
Replica Collectie: tm MP7 + Ares amoeba AM-015 + TM mk23 + we g17 custom

Berichtdoor Nibashe » zo 10 maart 2019, 21:23

Ik ben na 3 maanden onderzoek gegaan voor de Specna Arms Edge.... Dikke Aanrader!
Nibashe

Camouflage: Russische camo
Replica Collectie: zoekende

Berichtdoor Johan de Visser » za 27 apr 2019, 16:01

Als eerste allemaal bedankt voor jullie reacties. Het maakt de keus soms niet makkelijker maar geeft wel een goed gevoel dat er mensen zijn die een nieuweling willen helpen bij zijn keuzes.

Na al jullie tips/aanmerkingen/hulp ben ik er nog steeds niet helemaal uit. Er is zoveel te koop rond de 160-200 euro..... En als je wat onderzoek doet naar de verschillende replica's dan kom je overal wel voor en nadelen tegen. En afhankelijk van wie er een advies geeft (online of in een shop) ........ Dat advies maakt het soms niet makkelijker.

Ik ben na dat NyteMyre die mooie afbeelding postte vooral op G&G en Specna Arms gaan zoeken. Helaas kon ik geen fysieke shop in de omgeving van Rotterdam vinden waar ik eens op mijn gemak kon gaan kijken naar de Specna Arms replica's.

Op dit moment denk ik aan deze replica als start replica. Ik heb verschillende reviews gezien op youtube en websites waar hij erg goed uitkwam. https://www.shogun.nl/airsoft/geweren-3 ... black.html Ik ben nu een beetje aan het rondkijken wat de mogelijkheden qua updaten zijn van deze replica.

Ik ga deze week mijn papierwerk in orde maken dus ik heb nog een paar weekjes tot ik tot aankoop kan overgaan.

In ieder geval is mijn safety gear op de bril na kompleet binnen. De bril wil ik in een winkel kopen omdat ik die wil passen met de rest van mijn gear. Het is misschien raar dat ik wel een helm en meshmasker heb maar geen replica maar ik ken mijzelf. Zelfs met hardlopen lukte het mij om mijzelf te beschadigen in de eerste maand.

Ik heb nu globaal nog 2 vragen :

Weet er iemand een winkel waar ik de Specna Arms kan bekijken in de regio Rotterdam ??
Zijn er vergelijkbare replica's als degene die ik nu op het oog heb die jullie adviseren ??
Johan de Visser

Replica Collectie: G&G CM16 RAIDER L 2.0E BLACK - ASG CZ SP-01 SHADOW

Berichtdoor Johan de Visser » di 14 mei 2019, 15:28

Hoi Hoi.

Mijn lidmaatschap is goedgekeurd en het pasje moet binnen 2 weken in huis zijn.
Ondertussen is alles thuis ook geregeld voor de eerste replica. Het gaat toch de https://www.shogun.nl/airsoft/geweren-3 ... black.html worden.

Later zal er vast een andere replica bijkomen maar deze is voor mij een goede keuze om mee te beginnen.

Tot op de skrims !!!
Johan de Visser

Berichtdoor MrKnown » do 16 mei 2019, 06:48

prima keus!

G&G maakt hele leuke replica's en het is allemaal standaard V2 materiaal, dus ook met upgrades of reparaties zijn vervangende onderdelen goed te verkrijgen.

Vast veel plezier ermee :)
MrKnown

Berichtdoor Johan de Visser » do 16 mei 2019, 16:40

Dank je MrKnown.

Dat waren ook redenen om voor deze replica te gaan. En hij is snel verkrijgbaar nadat mijn pasje binnen is.
Johan de Visser

Berichtdoor J4ff4 » do 16 mei 2019, 17:22

https://www.pirosport.nl

Heeft geen webshop meer zo te zien. Maar ze verkopen iig G&G.

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
J4ff4

Replica Collectie: Cyma CM002 m4

Vorige

Keer terug naar Airsoft Apparaten en Reviews.