Umarex H&K G36CV AEG (Black)

Nieuwtjes, vragen, reviews over Airsoft apparaten kan je hier kwijt.

Moderator: Panda

Umarex H&K G36CV AEG (Black)

Berichtdoor TCO » ma 29 jul 2013, 20:39

Hallo mensen,

heeft iemand ervaring met onderstaande replica? Ik denk er aan deze aan te schaffen.

http://uk.redwolfairsoft.com/redwolf/ai ... _Black.htm

Ik hoor graag jullie ervaring.
TCO

Camouflage: A-TACS AU, COyote Tan
Replica Collectie: Umarex HK G36CV

Re: Umarex H&K G36CV AEG (Black)

Berichtdoor Dutchy » ma 29 jul 2013, 21:05

Heb geen ervaring met deze G-36 Maar als een G-36 gebruiker. Denk erom dat de G-36 Mid caps nogal moelijke te krijgen zijn en pouches ervoor helemaal ;)
Team Leader SOF ( Special operations Friesland )
http://www.sof-airsoft.nl/
http://www.facebook.com/sofairsoft/
Dutchy
Special Operations Friesland Member

Camouflage: Black & Multicam
Replica Collectie: Umarex G-36C, G&P M15, JG SL85, KJW SIG226

Berichtdoor TCO » ma 29 jul 2013, 21:31

mid caps ? geen high caps ?
TCO

Berichtdoor Ruben » di 30 jul 2013, 07:22

ik heb er één, ik vind hem prima, ik heb er nog geen mankementen aan gehad.

maar ik heb hem nog geen week... :?
Met vriendelijke groet,
Ruben.
Ruben

Berichtdoor TCO » di 30 jul 2013, 10:38

Ruben schreef:ik heb er één, ik vind hem prima, ik heb er nog geen mankementen aan gehad.

maar ik heb hem nog geen week... :?

Ok cool, bedankt voor je reply.

Laat me aub nog ff weten wat je bevindingen zijn nadat je er een skirm mee hebt gedaan.
Waarschijnlijk gaat dit wel de replica voor mij worden, later nog wat upgrades doen :)

Heb hem in mn hoofd al helemaal uitgedokterd :)
TCO

Berichtdoor Ruben » di 30 jul 2013, 11:04

zal nog wel even duren voordat ik met een skirm mee ga doen, ik wil eerst rustig de gear enzo ervoor aanschaffen.

maar zoek eens op Youtube, naar reviews over deze AA, heb ik ook gedaan en veel van geleerd. ;)
Met vriendelijke groet,
Ruben.
Ruben

Berichtdoor TCO » di 30 jul 2013, 16:15

Ruben schreef: maar zoek eens op Youtube, naar reviews over deze AA, heb ik ook gedaan en veel van geleerd. ;)

Klopt, ik heb al veel reviews gezien daar. Er is nu ook overigens een Nederlander die deze replica reviewd.

zoek maar op HK G36CV Unboxing Nederland
TCO

Berichtdoor CyCL0Ne » di 30 jul 2013, 17:58

Ik heb hem nu een week of 2 geloof ik, afgelopen zaterdag bij de vrienden van Cobra beetje mee rondgerend en geschoten.

De blowback action is best cool, en voegt echt wel wat toe. AA voelt stevig en degelijk aan.
Ben wel beetje teleurgesteld aangaande zijn bereik en nauwkeurigheid, maar ik geloof dat dat meer aan mij ligt dan aan de AA want ook mijn M4 presteerde niet naar mijn verwachtingen (dit was mijn eerste dag echt even lekker buiten schieten).

Ik heb hem nog niet op een FPS meter gehad (gebeurd a.s. dinsdag gezien ik 10Aug weer een skirm heb en dan ik mijn beide AA's gemeten en op orde wil hebben).

Tja wat kan ik er nog meer van zeggen, ABS is echt goed spul, had verwacht dat ik full metal altijd mooier zou vinden maar dat is zeker niet zo.

Let wel op met de aankoop van je accu, ik heb er nu een 7cell 8,4v Nimh inzitten en die past precies, maar iets groters gaat zeker niet passen.
CyCL0Ne

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: M4A1-CDTW1/ICS M4 S.I.R. Crane Stock/G&P Magpul M4/Tokyo Marui AK47S/ASG Glock17 /Umarex Heckler & Koch G36CV/KJW 1911 Tac Master C02/Cyma 049 Mp5 Ebb/Classic Army MP5/Classic Army M14/Well MB08 Custom ProSniper

Berichtdoor TCO » di 30 jul 2013, 21:41

CyCL0Ne schreef:Ik heb hem nu een week of 2 geloof ik, afgelopen zaterdag bij de vrienden van Cobra beetje mee rondgerend en geschoten.

De blowback action is best cool, en voegt echt wel wat toe. AA voelt stevig en degelijk aan.
Ben wel beetje teleurgesteld aangaande zijn bereik en nauwkeurigheid, maar ik geloof dat dat meer aan mij ligt dan aan de AA want ook mijn M4 presteerde niet naar mijn verwachtingen (dit was mijn eerste dag echt even lekker buiten schieten).

Ik heb hem nog niet op een FPS meter gehad (gebeurd a.s. dinsdag gezien ik 10Aug weer een skirm heb en dan ik mijn beide AA's gemeten en op orde wil hebben).

Tja wat kan ik er nog meer van zeggen, ABS is echt goed spul, had verwacht dat ik full metal altijd mooier zou vinden maar dat is zeker niet zo.

Let wel op met de aankoop van je accu, ik heb er nu een 7cell 8,4v Nimh inzitten en die past precies, maar iets groters gaat zeker niet passen.

Thx voor deze review.

Ik hoop dat het bereik te verbeteren is door wat upgrades, daarentegen is het een CQB wapen wat ook geschikt is voor een "normale" skirm. Ik denk dat er genoeg apparaten zijn die een beter bereik hebben, echter vindt ik deze persoonlijk erg nice en wordt dit mijn keuze wel.

Ik ben me op dit moment aan het verdiepen op batterijen.. moet ik gelijk voor lipo gaan of ??
TCO

Berichtdoor CyCL0Ne » di 30 jul 2013, 21:54

TCO schreef:Thx voor deze review.

Ik hoop dat het bereik te verbeteren is door wat upgrades, daarentegen is het een CQB wapen wat ook geschikt is voor een "normale" skirm. Ik denk dat er genoeg apparaten zijn die een beter bereik hebben, echter vindt ik deze persoonlijk erg nice en wordt dit mijn keuze wel.

Ik ben me op dit moment aan het verdiepen op batterijen.. moet ik gelijk voor lipo gaan of ??

Vind het niet perse een CQB AA, maar daar kan je hem zeker wel voor gebruiken.
Qua bereik heb ik nu nog te weinig ervaring met upgrades e.d. dus kan ik zoals ik al aangaf niks zinnigs over zeggen, behalve dan dat ik het beter wil :)

Qua batterijen, heel simpel er is een hele goede accu guide geschreven door Flash (klik hier). doe daar je voordeel mee.
Ik kocht de mijne met Nimh 1600ah dus die is prima.
Maar ik zou als ik er geen accu bij had gehad wel een 7,4volt Lipo bij hebben gekocht.
Let wel even op dat je een goede lader koopt (maarja zelfde geldt net zo hard voor ieder ander accu type) En nogmaals let op het formaat.
Mooie is wel dat je als je hem via internet koopt hem altijd via de wet koop op afstand weer terug kan sturen als hij niet past (iig bij nederlandse webshops).
Dus lipo .. ja ik zou zeggen doen !
CyCL0Ne

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: M4A1-CDTW1/ICS M4 S.I.R. Crane Stock/G&P Magpul M4/Tokyo Marui AK47S/ASG Glock17 /Umarex Heckler & Koch G36CV/KJW 1911 Tac Master C02/Cyma 049 Mp5 Ebb/Classic Army MP5/Classic Army M14/Well MB08 Custom ProSniper

Volgende

Keer terug naar Airsoft Apparaten en Reviews.