frenchi sas 12 shotgun

Nieuwtjes, vragen, reviews over Airsoft apparaten kan je hier kwijt.

Moderator: Panda

frenchi sas 12 shotgun

Berichtdoor sgtmeatshield » ma 19 aug 2013, 08:32

http://www.grazianigunshop.com/nl/webshop/airsoft-6-mm-bb/shotgun-airsoft/franchi-sas-12-mit-flex-stock-detail.html

Deze zo genaamde shotgun, wordt op verscheidende websites aangeboden waaronder bij graziani. Hier is hij toch wel het duurst maar naar ik lees wel multishot en op andere sites waar goedkoper aangeboden single. Typfoutje van graziani of zijn verschillende in omloop
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Camouflage: ein strich kein strich, OD
Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Re: frenchi sas 12 shotgun

Berichtdoor Spectral » ma 19 aug 2013, 13:36

Die flexi stock is naar mijn weten single shot en op de website van de leverancier (link naar ASG) staat bij deze ook niets vernoemd over multi shot... Heb hem zelf in de handen gehad om te nemen als introducee wapen maar wat een plastic prulding. Deze was al kapot in de vitrine door het laden van de klanten. De fixed stock heeft wel een dripple barrel maar het enige nadeel is dat de fixed stock maar 0,6 joule schiet ipv deze 1,2 joule.
Spectral

Camouflage: cheeki breeki
Replica Collectie: LMT Defender, M249, KWA M9, G&G M14 Veteran, KWA Kriss Vector, VSR10, AK74MN, AK74, AS VAL, Baby AK, TM Hi-Capa

Berichtdoor sgtmeatshield » ma 19 aug 2013, 14:39

Bedankt.
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Berichtdoor NevsNL » ma 19 aug 2013, 14:54

Zoek eens naar de shotguns van Double Eagle. Ik heb een lange en korte versie, gekocht bij airsoft.at. Allebei tri-shot en nog geen 50 euro per stuk. Helaas zie ik dat ze nu utverkocht zijn.
Ja, ze zijn plastic. Daar is de prijs dan ook naar, plus dat ze ondanks dat prima aanvoelen. Nog nooit problemen mee gehad.
Gezien de prijs krijg je enorm waar voor je geld wat mij betreft. Speelt erg leuk voor de lol of als backup. Verwacht niet de range die je met een M4 haalt maar dat ga je met geen enkele shotgun onder de 350 fps halen.
NevsNL

Camouflage: MC, WDL, PMC
Replica Collectie: TM HK416D/VFC HK416CQB/VFC MK18 Mod 1/TM P226/TM G17

Berichtdoor sgtmeatshield » ma 19 aug 2013, 15:09

bedankt voor de tip

Copyright Mirage
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Berichtdoor janvr » di 20 aug 2013, 12:26

Range is nog behoorlijk goed, niet aeg, maar wel goed.

een tip, haal deze shotgun niet uit elkaar, heb ik gedaan en er bogen spontaan schroefjes krom. puur omdat ik het mechanisme uit zijn "shell" haalde.

bij ons in de groep speelt iemand standaard met deze shotgun(of toch niet is de single shot versie met hopup) en heeft soms mooie shots.
janvr

Berichtdoor obmf » di 20 aug 2013, 17:50

Ik moet ook zeggen dat ik erg blij met mijn franchi sas ben, speelt leuk....
Afbeelding
Even GOD can't protect you against ME!
obmf

Camouflage: Zie je toch niet....
Replica Collectie: To much....

Berichtdoor Jeffo1984 » wo 21 aug 2013, 00:51

obmf schreef:Ik moet ook zeggen dat ik erg blij met mijn franchi sas ben, speelt leuk....

Hmm... ja dat kan ik weten dat hij goed schiet :o

De plekken zijn nog zichtbaar ;)

LOL
Put on your War Face
Jeffo1984

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: ASG M9 heavy, Elite Force 1911 Co2, ASG m60,H&K 416 CQB.

Berichtdoor sgtmeatshield » wo 21 aug 2013, 06:16

Wat is eigenlijk iets moois, maar dan een verbetering. Meer metaal bv! Zeg 100€

Copyright Mirage
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Berichtdoor Sunrisephoenix » wo 21 aug 2013, 08:43

Heb deze shotgun ook eergister gehaald, daarintegen nog niet gebruikt maar ik weet wel dat alleen de korte versie zonder stock de triple barrel heeft en de fixed- en flex stock hebben een single metalen inner barrel.
Sunrisephoenix

Camouflage: 3color desert, M81, wz.93
Replica Collectie: G&G CM18 Mod 1, Lonex M4a1 SOPMOD, WE Glock, KWC 1911

Volgende

Keer terug naar Airsoft Apparaten en Reviews.