Het herladen van je aeg airsoft apparaat

Nieuwtjes, vragen, reviews over Airsoft apparaten kan je hier kwijt.

Moderator: Panda

Het herladen van je aeg airsoft apparaat

Berichtdoor Thommylue » zo 01 jun 2014, 21:42

Ik ben daar eigenlijk wel benieuwt naar.
Moet je bij het herladen van een aeg ook zo'n bolt action maken? Ik ben even de naam kwijt.
Ik zou het namelijk wel vet vinden als je dit juist wel moet doen, is immers een stuk realistischer..

Groeten.

Thomas
Thommylue

Re: Het herladen van je aeg airsoft apparaat

Berichtdoor Panda » zo 01 jun 2014, 21:46

Hoi Thomas,

leg eens uit wat je bedoelt, ik snap er namelijk niks van. probeer het anders met behulp van wat plaatjes.
Het beste kan je mij via PM bereiken.
Panda
Airsoft.nl Moderator

Camouflage: niks
Replica Collectie: niks

Berichtdoor Oddball » zo 01 jun 2014, 21:49

Bij 99% van de in omloop zijnde aeg's hoef je naast het magazijn in de AA steken en de trekker overhalen, niks te doen om BB's te kunnen verschieten. Er zijn een aantal AEG's waarbij men de (engelse term) bolt release, moet indrukken om te kunnen schieten.

Het opspannen van de bolt hoeft bij geen enkele AEG die mij bekend is. Het is wel een feature die bij GBB's voorkomt.
Laatst bijgewerkt door Oddball op zo 01 jun 2014, 22:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Oddball

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: A whole collection

Berichtdoor Zero » zo 01 jun 2014, 22:00

Nee je hoeft niet zoals in een echt geweer de bolt naar achteren te trekken om de eerste kogel te laden. BB's feeden gewoon direct in je hop-unit. Enkel bij PTW's en Marui Next-Gen apparaten moet je de bolt release indrukken.
Metusz schreef:Hoeveel betaald lonex jou eigenlijk

McKai schreef:Lonex is het beste. Daar zijn we het inmiddels allemaal over eens.

Flash schreef:panda is gewoon jealous zegt mijn mama, lekkerpuh!

TCDD schreef:Hoho rustig stresskip.

Zero

Camouflage: MARPAT™
Replica Collectie: Real Sword SVD; Real Sword Type 56-2; Tippy M4; FNX-45 Tactical (VFC)

Berichtdoor Marcel » ma 02 jun 2014, 17:18

Panda schreef:Hoi Thomas,

leg eens uit wat je bedoelt, ik snap er namelijk niks van. probeer het anders met behulp van wat plaatjes.

IMHO niet echt een moderator waardige opmerking.... :? Jij was ooit ook nieuw, denk dat je je wel kan verplaatsen in zijn enthousiasme...

GRTZ
Marcel

Berichtdoor Hogader » ma 02 jun 2014, 17:21

Marcel schreef:
Panda schreef:Hoi Thomas,

IMHO niet echt een moderator waardige opmerking.... :? Jij was ooit ook nieuw, denk dat je je wel kan verplaatsen in zijn enthousiasme...

GRTZ

Naar mijn mening wordt er vrij netjes gevraagd om de vraagstelling wat duidelijker te maken mbv plaatjes. Niet meer dan logisch als de oorspronkelijke vraagstelling niet geheel duidelijk is.
Eigenaar van het HGDR Entertainment Youtube channel. Subscribe nu en blijf op de hoogte van alle laatste video's: Subscribe!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je mij de term "replica('s)" gebruiken, dan bedoel ik daar wettelijk gezien "Airsoft Apparaten" mee. (Tenzij anders vermeld)

Disclaimer: Ik heb geen persoon van het recht, dus neem mijn posts nooit als waarheid aan!
Hogader

Camouflage: Marpat, Vegetato, Kryptek
Replica Collectie: VFC Scar-H, Umarex UMP .45 /w Silencer, G&G M14 EBR, D-Boys KAC PDW, Cyma CM045a, AGM Shotgun Short 003

Berichtdoor Marcel » ma 02 jun 2014, 17:31

Hogader schreef:Naar mijn mening wordt er vrij netjes gevraagd om de vraagstelling wat duidelijker te maken mbv plaatjes. Niet meer dan logisch als de oorspronkelijke vraagstelling niet geheel duidelijk is.

Uiteraard, maar het staat er vrij sarcastisch. Je ziet duidelijk de topic titel, met een beetje inlevingsvermogen begrijpt iedere airsofter best wat Thommylue bedoeld.

I rest my case...

GRTZ
Marcel

Berichtdoor Meppie » ma 02 jun 2014, 19:26

Marcel schreef: Uiteraard, maar het staat er vrij sarcastisch. Je ziet duidelijk de topic titel, met een beetje inlevingsvermogen begrijpt iedere airsofter best wat Thommylue bedoeld.

I rest my case...

GRTZ

En toch geef je geen antwoord op de vraag van Tommylue.

Zover ik weet hebben alleen de replica van het TW platform deze functionaliteit en de TM Sopmod.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Panda » ma 02 jun 2014, 23:48

Marcel, hij is zelf de naam van het ding kwijt, mischien als hij een plaatje liet zien zoals forward assist, bolt release of charging handle dat ik begreep welke hij bedoelde. en of hij met het herladen echt het herladen bedoelde for the bolt, of je eerste magazijn gebruiken en de charging handle. Er is hier niks sarcastisch aan. Hoe meer info hij geeft, hoe
meer ik hem ook kan helpen terwijl nu sommige hierboven moeten gissen naar wat zijn preciese vraag is.
Het beste kan je mij via PM bereiken.
Panda
Airsoft.nl Moderator

Camouflage: niks
Replica Collectie: niks

Berichtdoor Marco » di 03 jun 2014, 00:02

doorladen is de term die je denk ik bedoelt.
En nee, dat hoeft bij een AEG niet ;)
Marco

Camouflage: Pyjama + slaapmuts
Replica Collectie: JG AUG A2, Dboys RK03 AKS74, Umarex Makarov, Umarex Racegun, Dan Wesson 2,5 revolver, ASG G17, ASG M11

Keer terug naar Airsoft Apparaten en Reviews.