[TKA] Classic Army M15A4 met Systema gearbox

Moderator: Panda

[TKA] Classic Army M15A4 met Systema gearbox

Berichtdoor BigY » ma 29 aug 2016, 18:58

Dit is tegelijk ook een animo en biedings check. Vandaar de prijs op bieden.

Ik doe mijn oude vertrouwde CA M15A4 de deur uit. Heeft heel wat skirms achter de rug, maar ook een hoop milsims. Ik ben geen high cap shooter, speel altijd zoals het hoort. Met low caps en geen extra speedloader. Ik heb er dus een shitload aan mags bij. En ja, ook daar zitten mid en high caps bij.

De M15A4 is geupgraded met een tight bore van Systema en een Systema M120 V2 gearbox. Alleen na de laatste cleanup van de gearbox (niet door mijzelf) schiet hij nu ineens 2 bb's. Er is dus iets fout gegaan met de clean-up, maar omdat ik zoveel geld aan deze replica had uitgegeven en ik achter het probleem kwam op Copehill heb ik hem in mijn wapentas gedaan uit nijdigheid, mijn MP5 gepakt en sindsdien niet meer naar omgekeken.

Dus weet dat je biedt op een AEG die werkt, maar niet werkt :lol:

Merk: Classic Army
Producttype: airsoftapparaat
Staat: Gebruikt
Model/Uitvoering: Classic Army 15A4 RIS Licensed Armalite
Maat: normaal
Defecten: hij feed 2 bb's per schot. Elke klussert los dit in een uur op.
Verzendwijze: liefst afhalen met NABV pas
Regio: Regio Arnhem
Overige informatie: hoop mags aanwezig (grijs & zwart) low, mid & high caps. Volgens mij 8 in totaal. Originele gearbox (upgraded) zit erbij. Dus gearbox switchen en je kan meteen al beginnen. Origineel barrel heb ik ook nog en de originele hopup ook, maar ja, of je die wilt of gaat gebruiken. Heb ook zooi batterijen erbij. Er zit ook een scope op, maar welk merk is me ontschoten. Minus RIS sling mount!
Prijs: bieden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gratis encrypted mail op Safe-Mail

Playing since 2003
BigY

Camouflage: Tattoo ;-)
Replica Collectie: Tokyo Marui M4 CQB-R (Recoil Shock) Magpul G&P M4 GBB, Classic Army M4A1 AEG, Classic Army M16 AEG, Classic Army MP5A3 AEG, Classic Army Glock 19, Classic Army Glock 26, Umarex Colt .45 Peacemaker

Re: [TKA] Classic Army M15A4 met Systema gearbox

Berichtdoor BigY » wo 14 sep 2016, 23:57

Bump

Playing since 2003
BigY

Replica Collectie: Tokyo Marui M4 CQB-R (Recoil Shock) Magpul G&P M4 GBB, Classic Army M4A1 AEG, Classic Army M16 AEG, Classic Army MP5A3 AEG, Classic Army Glock 19, Classic Army Glock 26, Umarex Colt .45 Peacemaker

Berichtdoor safari22 » wo 21 sep 2016, 14:50

wat is je richtprijs?
safari22

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: WE Scar-L AEG, TM glock18C, TM XDM, Dboys Scar-H

Berichtdoor BigY » wo 21 sep 2016, 16:04

200 euro lijkt me een mooie prijs

Playing since 2003
BigY

Keer terug naar AEG Replica's