[te koop/ te ruil] lr300 project met high end internals

Moderator: Panda

Berichtdoor Maffo » di 22 aug 2017, 14:52

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Merk: body A&K: internals: grotendeels Retro Arms
Producttype: aeg
Staat: Zo goed als nieuw
Model/Uitvoering: lr300
Maat: -
Defecten: zie overige
Verzendwijze: Postnl/Kiala
Regio: Zuid-Holland/Gorinchem
Overige informatie: Dit is een a&k lr300 body met volledig vervangen internals. Een van de beste sets internals is ervoor in de plaats gekomen:

Retro arms v2 split gearbox en quick change spring system
shs one-piece cylinder
retro arms dsg piston
modify dsg gear set
diverse veren van verschillende sterktes
shs speed trigger
progun loop met r-hop
g&g green bucking
ascu gen 3
jg blue motor

kortom: een zeer sterke collectie

Ik heb hier al ettelijke uren in gestoken, maar deze replica werkt nog niet helemaal proper. het werkt, maar op single niet goed en het heeft een rewire nodig. Bijna af, maar ik kan zelf de laatste slag niet maken.

Ik ben op zoek naar of een verkoop of een ruil. Verkoop kan of de gehele internals los, of de gehele replica zijn. Voor ruil (met evt. opslag van 1 van de zijden) zou ik op zoek zijn naar een set internals dat goed werkt, dat past in de lr300 body. Of ruil voor een gehele replica, zoals een goede andere lr300, m4. dragunov of een goede ak. Bied maar aan wat je hebt.

Prijs: Dit is een bijzondere situatie, dus ik heb geen vraagprijs. De nieuwprijs van de internals bij elkaar is 550 euro, met de body erbij 700. Doe me een bod/ aanbod/ ruilvoorstel via pb.
Nieuw en heb je vragen? Bekijk mijn beginnershandleiding!
viewtopic.php?f=126&t=17117
Maffo

Camouflage: Flecktarn- ss-leto - Gorka 4
Replica Collectie: Zie mijn verzameling post: http://forum.airsoft.nl/viewtopic.php?f=133&t=12146

Re: [te koop/ te ruil] lr300 project met high end internals

Berichtdoor Maffo » wo 23 aug 2017, 16:54

Ik ga er toch een richtprijs aan hangen om het makkelijker te maken: ik zou graag 325 willen hebben voor de internals, dat betekent de gb, hop-up, loop, motor, kortom alles wat in de replica zit. Met de body zou ik graag 450 willen. Stuur een pb bij interesse of voorstellen!
Maffo

Replica Collectie: Zie mijn verzameling post: http://forum.airsoft.nl/viewtopic.php?f=133&t=12146

Re: [te koop/ te ruil] lr300 project met high end internals

Berichtdoor Maffo » do 24 aug 2017, 11:12

welp ik heb de ascu doorgebrandt, domme ik. Dus nu de internals voor 250 euro, met de body erbij 350! Nog steeds een koopje!
Maffo

Keer terug naar AEG Replica's