King Arms - KA-GBB-06 - Collectors GBBr

Moderator: Panda

King Arms - KA-GBB-06 - Collectors GBBr

Berichtdoor RS197768 » wo 03 aug 2016, 09:51

Helaas moet ik dan toch echt beslissen om te stoppen met de airsoft hobby. Wegens omstandigheden is het niet meer mogelijk om deze mooie hobby te beoefenen. Derhalve zal de komende tijd de vergaarde airsoft equipment verkocht gaan worden. Aangeboden zullen worden diverse AA's, Kleding, accessoires en al het andere wat ik kan vinden en gebruikte voor de hobby.

[TKA] King Arms - KA-GBB-06 - Collectors GBBr

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Deze verificatie foto is gemaakt met alle spullen die aangeboden worden in meedere advertenties. Per onderdeel een aparte foto leek mij overdreven.

Merk: King Arms
Producttype: GBBr
Gassoort: Greengas, CO2 magazijnen sporadisch beschikbaar
Staat: Nieuw/Zo goed als nieuw
Model/Uitvoering: KA-GBB-06
Defecten: Ongetest. Verzamel exemplaar. Mogelijk o-ringen vervangen in magazijn en GBBr
Verzendwijze: Wordt niet verzonden
Regio: Den Bosch
Overige informatie: Zie verdere beschrijving.
Prijs: Richtprijs 500,-

Hierbij aangeboden. Een verzamelaars GBBr. Deze GBBr komt met op echt gelijkende markings en ook het gewicht mag er zijn. De GBBr is slechts enkele keren gebruikt om op een kaart te mikken. Er is een ander recoil gewicht ingegaan waardoor de kick nog iets harder is. De GBBr beschikt over optisch werkende bolt. Ik zal onderaan een link plaatsen naar een filmpje wat ik in het begin heb gemaakt om te laten zien hoe de GBBr klinkt en terugslag geeft.

Dit exemplaar werd indertijd (enkele jaren terug) gezien als 1 van de beste replica's qua markings, gewicht etc. Hij is dan ook uitermate geschikt voor een verzamelaar of iemand die af en toe eens een kaart aan flarden wil werken. Voor het echte skirmwerk is deze minder geschikt. Het is mogelijk een conversie naar HPA uit te voeren op basis van magazijn conversie. Hierdoor blijft het karakter van de GBBr behouden. Hoe eea in zijn werk gaat durf ik niet te zeggen. De GBBr is dmv van kiezen van de nozzle in te stellen op kracht.

Bij de GBBr worden de dempers voor de recoil, verschillende o-ringen en de originele recoil pin geleverd, alsook de nozzles geleverd.

De GBBr kunnen alleen opgehaald worden op vertoon van een geldige NABV pas en een ID bewijs. Je kunt helaas hedentendage niet uitgebreid genoeg controleren.

Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

I have no clue what I am doing, luckily I am doing that as an expert in having no clues.
RS197768

Camouflage: Black, ACU, Mandrake
Replica Collectie: KHC S&W M639, KSC Glock 17, King Arms M4A1 R.I.S. GBBR, Classic Army M15A4, Cyma MP5 SD6, ASG CZ-75 P-07 Duty, Bolt B4A1 Sopmod, Bolt B4 Shorty

Re: King Arms - KA-GBB-06 - Collectors GBBr

Berichtdoor RS197768 » zo 11 sep 2016, 06:48

Up en aangepasste prijs.
I have no clue what I am doing, luckily I am doing that as an expert in having no clues.
RS197768

Camouflage: Black, ACU, Mandrake
Replica Collectie: KHC S&W M639, KSC Glock 17, King Arms M4A1 R.I.S. GBBR, Classic Army M15A4, Cyma MP5 SD6, ASG CZ-75 P-07 Duty, Bolt B4A1 Sopmod, Bolt B4 Shorty

Keer terug naar Gas Replica's