[VERKOCHT] KWA USP .45 GBB met holster

Moderator: Panda

[VERKOCHT] KWA USP .45 GBB met holster

Berichtdoor mitis3 » ma 12 jun 2017, 13:45

[TKA] KWA USP .45 GBB pistol met holster

Ik verkoop mijn KWA USP .45 omdat ik hem niet meer gebruik. Het is een mooie replica, maar heb zelf een WE1911 gekocht. De replica komt met een IMI defense holster en een molle attachment clip. Ik heb er 1 niet lekkend magazijn bij die ik laatst nog onderhoud heb gegeven. Het magazijn heeft een flinke beschadeging echter doet hij het nog prima en merk je het totaal niet. De replica zelf heeft hier en daar gebruiksporen maar zier er nog goed uit. Ook deze heb ik laatst nog onderhoud gegeven.
Over de prijs valt uiteraard te onderhandelen. Liefst wel ophalen en niet verzenden.

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Merk: KWA
Producttype: GBB pistol
Staat:Gebruikt
Model/Uitvoering: USP .45
Defecten: geen
Verzendwijze: ophalen
Regio: amsterdam (woon in hoofddorp)
Overige informatie: komt met 1 lekvrij magazijn en een imi defense holster. de replica schiet ongeveer 310-320 FPS met nuprol green gas
Prijs: €70

Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Laatst bijgewerkt door mitis3 op ma 26 jun 2017, 16:00, in totaal 2 keer bewerkt.
mitis3

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: Krytac spr mk2, G&G SRL 16, WE 1911

Re: [TKA] KWA USP .45 GBB met holster

Berichtdoor mitis3 » wo 14 jun 2017, 21:37

price drop naar €50
mitis3

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: Krytac spr mk2, G&G SRL 16, WE 1911

Keer terug naar Gas Replica's