AUG, krijg lock pin niet terug?

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

AUG, krijg lock pin niet terug?

Berichtdoor NyteMyre » di 05 maart 2019, 23:49

Hallo,

Ik had zojuist een AUG overgenomen van onze mede-forum genoot. Thuis gelijk even gekeken hoe ik in ieder geval de body uit elkaar kan halen met een filmpje van EVIKE er naast. Ging allemaal makkelijk, maar toen ik hem weer in elkaar probeerde te zetten, krijg ik voor geen mogelijkheid de lock-pin terug op z'n plaats.

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Hij gaat er voor een klein gedeelte in, maar dan lijkt ie ergens op te hangen en zelfs met hard duwen krijg ik hem geen milimeter meer verder.

Als ik de upper receiver eruit haal, dan gaat de lock pin prima erin. Dus toen ik even de lock-pin buiten beschouwing hield, zag ik dat de upper-reciever een soort metalen uitsteeksel heeft dat waarschijnlijk de receiver op z'n plaatst houdt, maar nu blokkeert ie dus blijkbaar de pin:

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Ik had ons mede-forumgenoot al ge-pmd of hij het wist, maar aangezien het al laat is verwacht ik voorlopig nog geen antwoord. Weet iemand of ik hier iets verkeerds doet?
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / Woodland
Replica Collectie: ICS L85

Re: AUG, krijg lock pin niet terug?

Berichtdoor NyteMyre » wo 06 maart 2019, 09:24

Zelf update.... oke het is me gelukt.
Als ik de barrel uit de receiver haal, dan kan ik hem wel weer vast zetten. En dan achteraf de barrel er weer in doen.

Rare volgorde wel, want geen enkel AUG filmpje zegt dat dat zo moet
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / Woodland
Replica Collectie: ICS L85

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.