Custom Schuim Blokken Replica koffer.

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

Custom Schuim Blokken Replica koffer.

Berichtdoor Moombah » wo 10 apr 2019, 14:42

Een goedendag,

Ik heb kort geleden een mooie pistoolkoffer van Anndora besteld. Had er zelf ook nog nooit van gehoord, maar mooi kwaliteit, 2 ingebouwde cijfersloten en was in de aanbieding.

Er kwam al een redelijk assortiment schuimblokken bij om de nodige spullen er in de stoppen. Nu zit alleen alles een beetje losjes en het design kan veel strakker ingedeeld worden. Zelfs zo dat ik 6 pistolen/Replica's er in kwijt kan.

Dus voor nu voldoet het nog prima, maar dit wil ik wel een keer opknappen.

Nu zat ik rond te kijken voor sites die dit op maat kunnen maken. Na wat zoeken kwam ik op MyCaseBuilder uit. Fantastische site waar je het op de millimeter nauwkeurig zelf kan ontwerpen. Het ding is wel dat dit dik 150+ euro gaat kosten afhankelijk van wat ik design.

Ik snap dat kwaliteit geld kost, maar ik zou graag horen of iemand hier nog suggesties heeft voor deze situatie. Zo niet dan kan ik maar beter wat gaan sparen :)

Ik heb al naar plukschuim gekeken, maar dat wordt over het algemeen tot diktes van 8 cm geleverd. En het blok wat ik nodig heb is (ongeveer) 24x23x16cm. Ik wil eventueel ook nog 2 schuimblokjes voor in de deurtjes van de kist(Dat zijn net 2 lades, groot genoeg voor magazijnen)
Meerdere lagen stapelen ben ik niet enorm fan van. En het is wat minder precies, wat niet overal werkt.
Moombah

Camouflage: OD + (moet ik nog uitzoeken)
Replica Collectie: Bolt BR47 FS URX 2 / KWC 1911 / TM G18C / WE G18 / WE P08 / ASG CZ75 / WE 1911 / Hudson Jericho 941

Re: Custom Schuim Blokken Replica koffer.

Berichtdoor Bumfiddler » wo 10 apr 2019, 19:02

Kijk eens naar dit

https://www.rutlands.co.uk/sp+hand-tool ... n+m_dk6765

dit is een soort pik en pluk maar dan horizontaal om zo te zeggen het zijn lagen schuim, dit wordt meestal voor gereedschaps lades etc gebruikts maar er ik heb al een paar mensen gezien die dit in hun case gebruiken
Bumfiddler

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: TM M4 MWS, APS CAM870P, TM HI Capa, ASG MP9, WE MP5

Re: Custom Schuim Blokken Replica koffer.

Berichtdoor Moombah » do 11 apr 2019, 15:00

Bumfiddler schreef:Kijk eens naar dit

https://www.rutlands.co.uk/sp+hand-tool ... n+m_dk6765

dit is een soort pik en pluk maar dan horizontaal om zo te zeggen het zijn lagen schuim, dit wordt meestal voor gereedschaps lades etc gebruikts maar er ik heb al een paar mensen gezien die dit in hun case gebruiken

Ah ja, daar had ik nog niet van gehoord. Bedankt voor de tip.
Moombah

Camouflage: OD + (moet ik nog uitzoeken)
Replica Collectie: Bolt BR47 FS URX 2 / KWC 1911 / TM G18C / WE G18 / WE P08 / ASG CZ75 / WE 1911 / Hudson Jericho 941

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.