Replica knutselen/tweaking

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

Replica knutselen/tweaking

Berichtdoor Toekie » do 27 jun 2019, 14:31

Hallo,

Helemaal nieuw in de airsoft hobby. Nu was mijn vraag of er ook clubs zijn or individuen die zich vooral richten op het knutselen/tweaken van replica's? Ben zelf nogal een techneut en het lijkt me leuk om dat te doen met andere.

Mvg,
T.
Toekie

Re: Replica knutselen/tweaking

Berichtdoor Rebelattack » do 27 jun 2019, 15:47

Genoeg die het doen, genoeg fora’s en groepen online maar niet echt clubs. Ik vind het wel een interessant concept maar ik denk dat het probleem vooral zit in het aanwezig zijn van alle tools die sommige gebruiken en in een groep wss ook de kwantiteit.
Rebelattack

Berichtdoor pascalvandyk » di 06 aug 2019, 07:17

Toekie schreef:Hallo,

Helemaal nieuw in de airsoft hobby. Nu was mijn vraag of er ook clubs zijn or individuen die zich vooral richten op het knutselen/tweaken van replica's? Ben zelf nogal een techneut en het lijkt me leuk om dat te doen met andere.

Mvg,
T.
In welke omgeving woon je Toekie? Een deel van ons team woont in omgeving Amsterdam en een deel in Zuid-Limburg. Wij knutselen regelmatig samen aan onze AEG's, snipers en GBBR's. Misschien valt daar iets te combineren.

Daarnaast, sommige velden (o.a. in Wormerveer) hebben speciale tech avonden om samen met geinteresseerden te knutselen.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 plus met Tapatalk
pascalvandyk

Berichtdoor rob2k7 » di 06 aug 2019, 11:31

Vind het echt wel een plan samen kom je er zeker wel uit .
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,Walther ppq m2

Berichtdoor pascalvandyk » di 06 aug 2019, 14:03

rob2k7 schreef:Vind het echt wel een plan samen kom je er zeker wel uit .
Misschien goed om even te roepen waar je woont / welke regio je medetechs zoekt.... Kunnen mensen direct reageren als ze graag aansluiten ;)

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 plus met Tapatalk
pascalvandyk

Berichtdoor Toekie » di 06 aug 2019, 20:27

Hoi,

Ik zit in wageningen, dus ik ga me denk ik vooral laten zien bij Valburg en indoor Arnhem. Maar dat sommige velden een knutsel avond hadden heb ik nog nergens gelezen dat klinkt wel als een mooi begin om veteranen te ontmoeten.

Danku voor de reacties.
Toekie

Berichtdoor Unisol » do 26 sep 2019, 22:23

Zit in Lelystad en knutsel regelmatig aan replica's.
Soms AEG maar meestal tippmann en GBBR.

Mvg Roy
Unisol

Camouflage: DPM
Replica Collectie: Stark Arms Glock G17,Umarex Glock G17,Cyma Glock G18C AEP,Blackwater 1911 R2, Tippmann M4 Colt C8NLD, Tippmann Colt C7NLD, Tippmann HK416C, Tippmann HK416A5

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.