R-hop patch materiaal

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

R-hop patch materiaal

Berichtdoor Rebelattack » za 07 jan 2017, 15:54

Ik had een vraag betreffend materiaal vinden voor R-hoppen, de Z-kits die online te koop zijn van HSA zelf zijn leuk om eenmalig een barrel mee te R-hoppen en ik ga er een halen om mijn installatie makkelijker te maken, maar gezien ik dit al voor minimaal 3 barrels wil gaan doen en mogelijk nog meer in de toekomst ben ik geïnteresseerd om zelf materiaal in te kunnen kopen. Het gaat mij hier dan vooral om het siliconen slang wat ze gebruiken voor de patches. Dus mijn vraag weet iemand welke siliconen slang (linkje) ik hier het beste voor kan kopen, het liefst natuurlijk binnen Nederland. Voor het vast zetten had ik al gevonden dat de Permatex RTV Siliconen kit blauw een hele goeie is en die kan je direct van hun website binnen NL bestellen, sommige gebruiken zelfs gewoon secondelijm.
Rebelattack

Re: R-hop patch materiaal

Berichtdoor Reliku » za 07 jan 2017, 16:50

Ik gebruik silicon tubing van ebay, ID 6 mm OD 8 mm. Lekker makkelijk, want in tegenstelling tot de srandaard R-hop hoef je dat dus niet te schuren.

Heb het twee jaar geleden ofzo gekocht en ben nog steeds niet door de helft (heb een meter). Granted, ik R-hop alleen AEGs en alle sniper rifles gaat een maple leaf in, maar heb er al aardig wat barrels mee geR-hopped. Gewoon een meter van dat spul kopen op ebay en je kunt heel lang vooruit ;)
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Rebelattack » za 07 jan 2017, 16:55

Reliku schreef:Ik gebruik silicon tubing van ebay, ID 6 mm OD 8 mm. Lekker makkelijk, want in tegenstelling tot de srandaard R-hop hoef je dat dus niet te schuren.

Heb het twee jaar geleden ofzo gekocht en ben nog steeds niet door de helft (heb een meter). Granted, ik R-hop alleen AEGs en alle sniper rifles gaat een maple leaf in, maar heb er al aardig wat barrels mee geR-hopped. Gewoon een meter van dat spul kopen op ebay en je kunt heel lang vooruit ;)

Heb je een linkie voor me, ik heb al wel even zitten zoeken :|.
Rebelattack

Berichtdoor Reliku » za 07 jan 2017, 17:20

Gewoon silicon tubing intikken op ebay, haha ;)

http://m.ebay.com/itm/Silicone-Vacuum-F ... 1413785832
Reliku

Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Silverium » vr 13 jan 2017, 01:49

Houden jullie er wel rekening mee dat siliconen slangen in diverse hardheden komen? Ik denk dat je het beste de vraag kan stellen welke hardheid ze gebruiken in de Z-kit.
Silverium

Camouflage: A-TACS AU
Replica Collectie: WE SCAR H MK20 SSR AEG, WE M1911 GBB, ICS CXP APE Two-tone AEG, Dytac MK1 SMR Black Jack AEG, Noveske M4 12" Marksman (zelfbouw)

Berichtdoor Archangel-17A » vr 13 jan 2017, 01:55

70D.
Archangel-17A

Berichtdoor Rebelattack » vr 13 jan 2017, 11:03

Jup 70D dat had ik ook al gevonden, dit is 60D, het zal wel iets van invloed uitvoeren maar misschien is iets zachter nog wel beter voor de lagere FPS die wij hier gebruiken. Het zal daarnaast ook wat sneller slijten dan normaal.
Rebelattack

Berichtdoor Silverium » vr 13 jan 2017, 14:17

Ik had er zelf eerlijk gezegd nog niet naar gezocht, mooi om te weten!
Silverium

Camouflage: A-TACS AU
Replica Collectie: WE SCAR H MK20 SSR AEG, WE M1911 GBB, ICS CXP APE Two-tone AEG, Dytac MK1 SMR Black Jack AEG, Noveske M4 12" Marksman (zelfbouw)

Berichtdoor Reliku » vr 13 jan 2017, 17:11

60 zal prima werken. Zachter = meer grip, dus meer lift en consistency, maar slijt inderdaad sneller. That being said, R-hops slijten toch niet echt snel :P
Reliku

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.