89's Sniper/DMR Wolverine CO2 stock project

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

89's Sniper/DMR Wolverine CO2 stock project

Berichtdoor 89s » za 23 sep 2017, 13:36

Hallo,

Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben 89s en ben een jaar of 3 geleden begonnen met Airsoft. Sinds het begin heb ik al interesse gehad in de techniek achter de replica's. Na de aanschaf van mijn eerste replica ben ik constant bezig geweest met upgraden, op een laag tempo. Nu mijn replica in mijn ogen zo goed als volledig geupgrade is en niet veel beter kan worden, begin ik het klussen wel een beetje te missen, het is dus tijd voor een nieuw project.

Ik heb altijd al de interesse gehad in het bouwen van een sniper/DMR, maar omdat ik rechts ben en mijn rechter oog slecht is (en het kijken door een scope hierdoor niet ideaal is) heb ik dit tot nu toe niet gedaan. Laatst heb ik een canted rail aangeschoft en heb ik het voor elkaar gekregen een scope goed uit te kunnen lijnen voor mijn linker oog terwijl ik mijn wapen rechts heb, de hoogste tijd dus voor een echte sniper of DMR!!!

Ik twijfel op dit moment nog tussen alle 3 de mogelijkheden, namelijk:
- Sniper (500fps), wolverine bolt
- DMR met 2 sec delay(500fps) Wolverine inferno gen 2
- DMR(450fps) zonder delay. Wolverine inferno gen 2

Ik heb veel gelezen over de wolverine CO2 stock en wil deze graag gebruiken, het geluid en de speelwijze spreken mij erg aan. Natuurlijk heeft deze CO2>HPA converter nadelen omdat het nog steeds op CO2 werkt, zo zou de consistentie slechter worden als er een tijdje snel achter elkaar wordt geschoten (hetgeen dat alleen mogelijk is met een DMR op 450fps. Echter vind ik een 2 sec delay vrij lang en vraag ik me af wat ongeveer je "delay" zou zijn als je een sniper gebruikt met de wolverine bolt (korte en hele soepele trigger pull) en wat de 50 fps voor toegevoegde waarde heeft. Ik zou bijvoorbeeld ook een 450fps DMR in kunnen stellen op een 0,5-1sec delay om de CO2 stock goed te laten functioneren.

Het is mijn intentie om middels dit forum meer informatie te vergaren en de replica uiteindelijk te gaan bouwen, met regelmatig updates en foto's en ik zie jullie feedback graag tegemoet. Heb je ervaringen of aan en afraders? Op het moment is het enige dat vast staat de wolverine CO2 stock, dus ik hoor het graag!

Alvast bedankt, en er zullen snel verdere updates volgen!

Afbeelding
89s

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.