InnerBarrel Upgrade

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

Re: InnerBarrel Upgrade

Berichtdoor Arjen511 » vr 05 jan 2018, 09:10

Kan ook nog zo zijn dat je de replica hebt weggelegd met de piston onder druk. Na full auto altijd even paar keer semi auto schieten voordat je je replica weglegt. Dan voorkom je dat de veer op spanning blijft wegens een halve cycle van de gearbox.

Als je een veer te lang op spanning laat liggen verliest ie kracht.
Arjen511

Camouflage: Multicam, Coyote
Replica Collectie: ASG CZ 75 SP-01 Shadow, ASG Armalite M15A4, Krytac LVOA-C, JG Bar-10, WE G17

Berichtdoor sandpatt » vr 05 jan 2018, 12:38

Ik ga inderdaad best eens alle onderdelen controleren op lekken (heb ik nog nooit gedaan, dus zal wat werk in kruipen). Ook even de veer testen dan.
Het verlies in fps was er overigens al voor ik iets wijzigde aan de hopup.

Bedankt voor het advies!!
sandpatt

Replica Collectie: Nuprol delta recon alpha (tan), KJW M1911

Berichtdoor Axium » za 26 mei 2018, 04:28

Arjen511 schreef:Als je een veer te lang op spanning laat liggen verliest ie kracht.

Hoelang moet je dan aan denken? Volgens mij herstelt die veel zich ontzettend snel wanneer je hem weer gebruikt.
Na het negeren van Google, FAQ's en de Zoekfunctie, vraag ik het maar hier...
Axium

Camouflage: Zie je niks van.
Replica Collectie: ;Cyma CM-040D(AK-105);E&L AK-105;Umarex Walther PPK\s;Umarex H&K USP Compact;TM Makarov.

Berichtdoor Arjen511 » za 26 mei 2018, 08:41

Iedere veer, beide duur en goedkoop, zullen een klein deel van hun spanning verliezen bij gebruik. Door ‘m gespannen te laten liggen versnel je in mijn ervaring dit proces. Ik heb nooit precieze metingen gedaan, maar zag duidelijke verschillen voor en na het spannen voor enige tijd.

Afhankelijk van het type veer.. tja ik begin zelf bij een uurje of zes. Maar heb ook wel eens een veer een nacht laten liggen, wat me in dat geval van 370 naar 355 heeft geholpen. Kan niet garanderen dat het voor iedereen werkt, ik doe ook maar wat xD.
Arjen511

Camouflage: Multicam, Coyote
Replica Collectie: ASG CZ 75 SP-01 Shadow, ASG Armalite M15A4, Krytac LVOA-C, JG Bar-10, WE G17

Vorige

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.