G&G UMG Hop-up problemen

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

G&G UMG Hop-up problemen

Berichtdoor Rene » di 03 dec 2019, 00:13

Dag allen,

Ik heb éénmalig mijn nieuwe UMP van G&G (ofwel UMG) kunnen proberen op het veld, maar meteen viel op dat de bb's zo snel afgevuurd worden dat de slede van de hop-up teruggeduwt wordt, resulterend in weinig tot geen hop.
Bekijk deze afbeelding maar eens, dan zie je wat voor hop-up unit het is:
https://www.evike.com/images/large/hu-gg-umg.jpg
Zoals je ziet is het een nogal rare hop-up unit. Hij gebruikt een schuifje om de hop mee af te stellen. Deze wordt weer geborgen door een pin, zoals je wellicht in de afbeelding kan zien zit er in het zilveren gedeelte van de bovenkant van de hopup een zwarte driehoekvorm, deze driehoekvorm duwt de nub naar beneden. Ik denk dat de borgpin niet groot genoeg is of iets dergelijks, in elk geval is er niet genoeg wrijving op de pin om hem op z'n plek te houden wanneer ik schiet, anders vielen de BB's ook niet meteen rechtstreeks naar benee.

Is iemand bekend met dit model, of heeft enig idee hoe ik dit zou kunnen fixen?
Rene

Camouflage: US Woodland
Replica Collectie: ICS G33, WE Glock 17

Re: G&G UMG Hop-up problemen

Berichtdoor Rebelattack » di 03 dec 2019, 20:27

Vergelijkbaar met de slide op een ak, probeer hem op een manier stroever te laten lopen zodat deze niet door de tegen druk van het rubber en de trillingen tijdens het schieten al los kan komen. Andere optie is kijken of er mogelijk opties zijn om hem te vervangen voor iets wat wel fatsoenlijk af te stellen is.
Rebelattack

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.