Gearbox verbeteren

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

Gearbox verbeteren

Berichtdoor Barry Be » zo 04 mei 2014, 05:45

Beste iedereen,

heb net een oude AEG van een kameraad uit elkaar gehaald. Het gaat om een M15 Armalite met een V2 gearbox.

Ik had graag heel het compresiegedeelte vernieuwd en misschien een ander hopup-systeem gestoken.
Heeft iemand hier tips over.

Ik veronderstel dat je best alle onderdelen bij hetzelfde merk houd. Ik heb wel wat budget maar wil er ook weer niet in overdrijven. Welke ideeen hebben jullie hierover.

thankx
Barry Be

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: SIG 556 Shorty

Re: Gearbox verbeteren

Berichtdoor Meppie » zo 04 mei 2014, 08:07

Je kunt ook gelijk complete kant en klare gearbox kopen bij sommige winkels. Scheelt je in knutseltijd en je weet zeker dat alles bij elkaar past.
Voor hopup zou ik kiezen voor hopup van metaal.

Merk: kies er eentje. Iedereen heeft zo z'n voorkeur. Ikzelf heb een gearbox 5 jaar in leven weten te houden en ik heb gearboxen van goede reputatie binnen een dag zien sneuvelen. Koop de onderdelen die binnen je budget vallen en zorg voor beetje onderhoud en het moet goed gaan komen.
Kies een merk en geniet ervan - het verschil in kwaliteit is tegenwoordig erg klein geworden.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Gadget » ma 12 mei 2014, 14:03

Goede hopup is Madbull ulitmate hopup (makkelijk verstelbaar en van metaal)
Goede gearbox kun je bestellen van Lonex
Als je goed zoekt (WGC shop, Safari airsoft, e-hobby asia etc) kun je de gearbox goedkoper vinden).

Een review van de gearbox vind je hier maar,
uit ervaring kan ik je vertellen dat het een MONSTER-box is. ALs je hem open maakt blijft alles er netjes in zitten en springen de onderdelen je niet tegemoet. Hij is versterrkt op punten waar van bekend is dat het zwak is in de versie 2 gearboxen. De lagers zijn goed de tandwielen. Ieder onderdeel is gewoon goed in de box.

Ik heb in de mijne gelijk een mosfet gezet. Een mosfet met een elextronische trigger ipv die wazige contactjes.

p.s Lonex ken je wellicht niet maar het is de fabrikant van Bravo en Ultimate onderdelen. Beide zijn bekender en duurder maar precies dezelfde.

Succes
First to stand, last to fall.
Face the danger,
Fuck 'em all
Gadget

Camouflage: ACU, Atacs FG, Multicam, NLDPM
Replica Collectie: Celcius MX4, Celcius Tier3, Custom build SPR, ICS M4A1, M24, High cappa 5.1

Berichtdoor 1oo7hndrd » di 13 mei 2014, 22:24

Barry,

Kijk ook eens bij de stickies van deze topic, er zijn al heel wat lettertjes gewijd aan het upgraden van gearboxen.

http://www.airsoft.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=632&start=10
Opinions are just like assholes, every one has one.
STFU DADAFA.
IAPS heeft net zoveel met skirmen te maken als een koe met knikkeren.
(The world according to Bart)
1oo7hndrd
S.T.F.U. Member

Camouflage: Vegetato & ATACS-FG
Replica Collectie: VSR-10 G-SPec (TM), Colt M15 MOE (King Arms), M9A1 dual (KJW)

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.