Goedkope Doe Het Zelf upgrades die de levensduur verhogen

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

Re: Goedkope Doe Het Zelf upgrades die de levensduur verhoge

Berichtdoor NevsNL » wo 20 feb 2013, 18:41

Brajopie schreef:Dat je je cilinder in een paar seconde kan verwisselen is wel super chill!! 8-)
Nooit meer je veer hoeven wisselen, maar gewoon een compleet nieuwe cilinder erin als je naar een skirm gaat.

Maar wat heb je daaraan als de toegelaten FPS nagenoeg overal het zelfde is?
NevsNL

Camouflage: MC, WDL, PMC
Replica Collectie: TM HK416D/VFC HK416CQB/VFC MK18 Mod 1/TM P226/TM G17

Berichtdoor Hogader » wo 20 feb 2013, 18:43

Dat katana systeem is vooral bedoeld voor spelers in landen zoals de USA. Daar zijn namelijk verschillende limieten mbt woodland en cqb. Met dit systeem is het dus simpel je replica snel aan te passen zodat hij voor beide situaties gebruikt kan worden. In BE en wss ook in NL hebben we gewoon 1 limiet voor AEG's en dus is het swappen niet echt een feature die je nodig hebt.

Naar wat ik lees is de rest gewoon hetzelfde, dus gewoon een gearbox etc.
Eigenaar van het HGDR Entertainment Youtube channel. Subscribe nu en blijf op de hoogte van alle laatste video's: Subscribe!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je mij de term "replica('s)" gebruiken, dan bedoel ik daar wettelijk gezien "Airsoft Apparaten" mee. (Tenzij anders vermeld)

Disclaimer: Ik heb geen persoon van het recht, dus neem mijn posts nooit als waarheid aan!
Hogader

Camouflage: Marpat, Vegetato, Kryptek
Replica Collectie: VFC Scar-H, Umarex UMP .45 /w Silencer, G&G M14 EBR, D-Boys KAC PDW, Cyma CM045a, AGM Shotgun Short 003

Berichtdoor Brajopie » wo 20 feb 2013, 18:55

Het is toch ook leuk om thuis te testen met een hogere FPS. Gewoon om een beetje je accuracy te testen op voorwerpen die kapot kunnen :twisted:
Brajopie

Camouflage: Woodland/DPM
Replica Collectie: M4 CQB-r

Berichtdoor Flash » wo 20 feb 2013, 19:49

aangezien je toch overal maar 360fps mag is het niet de voornaamste reden dat ik die m4 wil, ik lees gewoon dat hij van goede kwaliteit is en ik het is precies wat ik zoek in een m4 qua ris, fps, accu, mag met lock etc.
Flash

Camouflage: Guccicam
Replica Collectie: Systema PTW, Salient arms international TM g17

Berichtdoor Tauron » wo 20 feb 2013, 20:47

zul je zien dat een M90/M100 cylinder is uitverkocht
Afbeelding

Meppie : yep - je hebt beginners, dan krijg je milsim en dan komt SHAT.
Tauron : zolang je dat maar weet
Tauron

Camouflage: Partizan M, MARPAT, Vegetato
Replica Collectie: Realsword Type 97 + 97b, Cyma RPK, G&P M14, A&K Masada, King Arms SIG 556 DMR, Tokyo Marui G18c AEP, Goblin Deuce, A&K M249 MkII, VFC AK74UN, Dboys AK74, Real Sword SVD

Berichtdoor IanColt1911 » di 04 jun 2013, 18:01

Hoe zit het met ballistol? Voor mijn buks heb ik deze olie. Het is niet petroleum gebaseerd en zou plastic, rubber en andere synthetische stoffen niet aantasten. Kan ik hiermee de AA en magazijnen mee inspuiten?
IanColt1911

Replica Collectie: VSR-BAR10 || Glock G17 || KWC M1911

Berichtdoor Sigma BE » ma 28 jul 2014, 01:18

Tauron schreef:Ik weet niet precies hoe het katana systeem precies werkt. Het lijkt erop dat het een soort van gearbox is met piston+head, Cylinder+head, spring guide + spring en air nozzle.

Wat als je air nozzle begint te lekken, of iets daarin gaat stuk.

Nieuwe katana kopen ?

Dat gezegt, zo'n Cylinder is dirt cheap vergeleken met het apart kopen van bovenstaande onderdelen, maar is het het waard ?

De nozzle zit mee op de cylinder die gedemonteerd kan worden dus ook apart vervangen. Systeem van een Katana kan he vergelijken met een split gearbox van ICS maar dan met de upper in een cylinder gewerkt.
Sigma BE

Camouflage: Digital woodland/Ranger green
Replica Collectie: Celcius MX3 TW - TM P90 - Cyma AK47 - Dragon DG 03 + DG 06 - Airsoft surgeon Glock 19 - ASG (KWA) Glock 19 - TM MK23 Socom

Berichtdoor Sigma BE » ma 28 jul 2014, 01:21

IanColt1911 schreef:Hoe zit het met ballistol? Voor mijn buks heb ik deze olie. Het is niet petroleum gebaseerd en zou plastic, rubber en andere synthetische stoffen niet aantasten. Kan ik hiermee de AA en magazijnen mee inspuiten?

Ik raad aan niets maar dan ook niets anders te gebruiken dan siliconespray, ik vind persoonlijk die van WD40 (geen WD40 zelf nemen maar de siliconespray van) erg goed.

En in magazijnen nooit geen vet/slicone/olie doen, je leest het regelmatig maar maakt er alleen maar rotzooi mee. Het spul komt uiteindelijk op je bb's, die gaan door je hopup bucking en smeren deze vol vet waardoor je geen hop meer krijgt. Bovendien blijft al het vuil, stof en eventueel splinters van bb's in je magazijn kleven...
Sigma BE

Camouflage: Digital woodland/Ranger green
Replica Collectie: Celcius MX3 TW - TM P90 - Cyma AK47 - Dragon DG 03 + DG 06 - Airsoft surgeon Glock 19 - ASG (KWA) Glock 19 - TM MK23 Socom

Berichtdoor BoesBoes » za 23 aug 2014, 21:22

Ik heb nog wel een goeie oepgrade die de levensduur van een v2 gearbox flink omhoog krikt, het voorkomen dat de voorkant scheurt/breekt. :D
Je hebt wel een dremel of iets dergelijks nodig.
Zie de 1e minuut van deze video voor instructies. http://www.youtube.com/watch?v=mC8l991JibA
BoesBoes

Camouflage: MTP
Replica Collectie: A&K SR-25, APS UAR, KWA RM4, WE G18c Tan, APS ACP

Berichtdoor Rubberen » do 28 mei 2015, 18:19

Iemand bekend met onderstaande?

http://www.automoto-boutique.com/006105-det.jpg

Wat moeilijk te lezen is:

Lithuimsmeervet met hoog prestatievermogen.
Klevend
Rubberen

Replica Collectie: Tm hicapa 5.1 / SA SA-A03

VorigeVolgende

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.