Wolverine inferno gen 2 (spartan) engine

Verkoop hier je gearboxes, LiPo's, barrels, magazijnen, richtmiddelen, PEQ-boxes, etc.

Moderator: Panda

Wolverine inferno gen 2 (spartan) engine

Berichtdoor Mylo » do 04 jul 2019, 00:04

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Merk: Wolverine
Producttype: Inferno Gen 2 Spartan
Staat:Zo goed als nieuw ( + - 10 k shoten)
Model/Uitvoering: gen 2 Spartan
Maat: v2
Defecten: Niks
Verzendwijze: Liever ophalen maar verzenden is mogelijk
Regio:Zwijndrecht (zuid-holland)
Overige informatie: Werkt naar behoren. zit momenteel een eu aansluiting op maar is natuurlijk om te zetten naar us.
Prijs: 250 euro

Waarom verkoop ik deze engine?
Eerlijk gezegd krijg ik hem niet goed afgesteld. na ongeveer 30 meten gaan de bbs alle kant op. en eerlijk gezecht heb ik het gewoon gehad en speel ik altijd met mijn aeg of pistol en een wolverine als backup vind ik een beetje zonde. momenteel zit de engine in mijn g&g en je kan er gewoon mee schieten. ik haal hem er dan ook ter plekken uit. mocht je de engine mee willen nemen na hem te hebben getest.

het gaat hierbija alleen om de engine en triggerboard en natuurlijk de line van de engine. of terwijl de gehelen engine zo als je die in de winkel koopt.
niet om de replica en de gearbox!

wel krijg je er een 7.4 Lipo bij voor de wolverine.

met vriendelijke groeten,

Mylo

Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Mylo

Replica Collectie: p* G&G cm 16 srs, gate titan specna arms delta, WE Hi-capa dragon 5.1, Custom TM Hi-capa 5.1, Custom TM Hi-capa 4.3 (3d printed), AW dubble barrel hi-capa, ASG shotgun,

Re: Wolverine inferno gen 2 (spartan) engine

Berichtdoor Mylo » za 06 jul 2019, 16:02

Verkocht
Mylo

Replica Collectie: p* G&G cm 16 srs, gate titan specna arms delta, WE Hi-capa dragon 5.1, Custom TM Hi-capa 5.1, Custom TM Hi-capa 4.3 (3d printed), AW dubble barrel hi-capa, ASG shotgun,

Keer terug naar Onderdelen en Accessoires