gunfire.pl

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Re: gunfire.pl

Berichtdoor Reliku » zo 31 mei 2015, 21:54

Rebelattack schreef:
MCLERC schreef:
aacj schreef:is da wa die Cyma shotguns ,
metalen reveiver, en barrel ?

Barrel en eljection poort zijn wel van metaal ,maar reciver niet maar het is polymeer geen goedkoop plastic , ze zijn de wel trouwens in full metal moet je zo 20a30 euro bij rekenen bij elk model, en voor het geld vind ik hem zeer geslaagd nog niet goed kunnen testen ga ik deze week eens doen ;) wel de pumpgrip is plastic ben rubber gewend maar is ook van polymeer dus wat grip tape doet wonderen :lol:

Nerd momentje: plastics zijn gemaakt uit polymeren, liggend aan wat de monomeren zijn heb je verschillende polymeren en dan weer door verschillende syntheses en verwerkingsprocessen heb je verschillende grades in polymeren.

Scheikundig helemaal correct, maar men bedoeld in airsoft meestal met "polymer" dat het kunstof is dat geen ABS plastic is. Nylon fiber composieten bijvoorbeeld, zoals regelmatig gebruikt wordt. Met "plastic" bedoelt men ABS plastic.

Hoewel veel shops vaak termen zoals "reinforced polymer" er doorheen gooien terwijl het in de realiteit gewoon ABS is terwijl die verkoper geen flauw idee heeft wat nou het verschil is. ABS is niet verkeerd, het werkt best, maar andere soorten kunstof (zoals nylon) zijn vaak een stuk sterker en/of lichter ;)
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Rebelattack » zo 31 mei 2015, 22:10

Reliku schreef:
Rebelattack schreef:
Nerd momentje: plastics zijn gemaakt uit polymeren, liggend aan wat de monomeren zijn heb je verschillende polymeren en dan weer door verschillende syntheses en verwerkingsprocessen heb je verschillende grades in polymeren.

Scheikundig helemaal correct, maar men bedoeld in airsoft meestal met "polymer" dat het kunstof is dat geen ABS plastic is. Nylon fiber composieten bijvoorbeeld, zoals regelmatig gebruikt wordt. Met "plastic" bedoelt men ABS plastic.

Hoewel veel shops vaak termen zoals "reinforced polymer" er doorheen gooien terwijl het in de realiteit gewoon ABS is terwijl die verkoper geen flauw idee heeft wat nou het verschil is. ABS is niet verkeerd, het werkt best, maar andere soorten kunstof (zoals nylon) zijn vaak een stuk sterker en/of lichter ;)

Hehe was ook de scheikundige in me die het niet kon weerstaan. Ik neem aan dat je dus het liefst een nylon wil hebben als je plastic component in je replica en ten minste ABS?
Rebelattack

Berichtdoor Reliku » zo 31 mei 2015, 22:50

Ja, zo ongeveer wel. ABS is wat standaard in de meeste goedkope replica's zit, breekt en buigt makkelijk. Andere soorten kunstof zijn een stuk sterker, maar ook een stuk duurder, vandaar dat het meeste ABS is ;)
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Solstice » do 02 aug 2018, 10:04

Op de Facebookpagina van Specna Arms/Gunfire kondigden ze aan dat ze een sterke community willen opbouwen. Ik vroeg of ze daar niet een mooie bijpassende kortingscode bij in het leven konden roepen en dat hebben ze nu gedaan :D

Afbeelding

Verder reageerde er ook iemand met een eigen kortingscode (van een team wellicht) voor 12% korting.
Code: gf-ghostops-12

#WIN
Solstice

Camouflage: A-TACS FG
Replica Collectie: Specna Arms B12, E&C SAI GRY, KJW BW1200, FNX-45, TM Deagle, WE G17, Nov SSP1

Berichtdoor mata » do 02 aug 2018, 10:49

Leuk meegenomen, maar ik koop toch alleen maar specnas als ze in de aanbieding zijn. Wat bijna altijd wel het geval is

facebook.com/mataairsoft
Instagram: @gw_mata - Team: Ghost Warriors
mata

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: MTW, SA MK18, TM Glock 17

Berichtdoor Solstice » do 02 aug 2018, 18:18

Ja die zijn over het algemeen ook 12% idd. Maar wellicht net voor dat ene modelletje die je gelijk wilt kopen die niet in de aanbieding is :D
Solstice

Camouflage: A-TACS FG
Replica Collectie: Specna Arms B12, E&C SAI GRY, KJW BW1200, FNX-45, TM Deagle, WE G17, Nov SSP1

Berichtdoor Rebelattack » vr 03 aug 2018, 12:59

Mooie korting voor als ik straks eentje van de nieuwe edge lijn wil proberen.
Rebelattack

Berichtdoor NyteMyre » vr 05 okt 2018, 10:43

Voor wie mijn draadje in Kleding & Gear hadden gemist: viewtopic.php?f=49&t=15760

Ik had bij Gunfire een Dubbel Gun Bag gekocht van hun eigen merk. Maar wat bleek, het is helemaal geen dubbel gun bag. Hoewel de beschrijving dit wel zegt:

It has large main compartment partitioned into two chambers, it's structure allows for comfortable transportation of two guns of 900mm maximum length

Maar dit is dus niet waar. Ook klantensupport zegt dit:

Hello, I see what is the issue here.
You see this is a double gun bag, but not for two long rifles. The main chamber is for a long one, and there is a shorter chamber for something like P90 or MP5 replicas. If the description is in your opinion is misleading then sorry, we will try to change it. But basically, this is how it should be understood. Even the pictures are showing M4 in the main chamber and an MP5 in the smaller one.

Ondertussen heb ik de tas al 3 weken geleden teruggestuurd (en gunfire heeft hem ook ontvangen volgens T&T) maar zit nog steeds op m'n geld terug te wachten
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / Woodland
Replica Collectie: ICS L85

Vorige

Keer terug naar Dealers & Suppliers