Shop of Particulier die ZSM mijn V3(Cyma 050) Gearbox fixt.

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Shop of Particulier die ZSM mijn V3(Cyma 050) Gearbox fixt.

Berichtdoor Axium » za 16 apr 2016, 12:50

Mijn Gearbox is helaas defect geraakt.

Na het herladen van mijn nimh batterij heeft mijn gearbox de geest gegeven. de spurgear(de middenste van de drie) mist 4 tandjes, daarop loopt mijn aandrijf-gear dol, waardoor de motor op volle toeren draait, en de cilinder van de aeg niks doet.

Zelf vervangen zou kunnen, maar dan moet ik me verdiepen in het shimmen van de gearbox en dat soort zaken. ik wil graag volgend weekend de replica gebruiken, anders moet ik er eentje lenen. ik heb deze net ingesight met iron sights en een holosight.

Ik zag dat setjes gears veelal 55 euro kosten, en vervangengende gearboxen met motor vaak 150euro+ kosten.

Ik ga de batterij er niet meer aanhangen, dus de motor en aandrijving zien er nog goed uit.

De Hamvraag: Wie kan ZSM mijn replica weer aan de praat krijgen, en zijn er nog partijen die bijvoorbeeld niet alleen vervangen, maar ook nuttige upgrades uitvoeren?

ps: Als dit in AEG & Upgrades thuishoort mijn excuses, ik heb voor dit sub-forum gekozen.
Na het negeren van Google, FAQ's en de Zoekfunctie, vraag ik het maar hier...
Axium

Camouflage: Zie je niks van.
Replica Collectie: ;Cyma CM-040D(AK-105);E&L AK-105;Umarex Walther PPK\s;Umarex H&K USP Compact;TM Makarov.

Re: Shop of Particulier die ZSM mijn V3(Cyma 050) Gearbox fi

Berichtdoor Rebelattack » za 16 apr 2016, 12:59

Ik kan je niet helpen met upgraden maar een SHS steel gear set is maar ~30 euro, zijn prima setjes en wordt gezien als een goede maker van aftermarket parts. Voor upgraden kan je kijken of ze daar bij skirmshop tijd voor hebben en doen maar die zit een eind ver weg, mogelijk dat bbbaas in Eindhoven je kan helpen. Anders weet ik het ook niet zo uiteindelijk zal wanneer je het zelf fixt het sneller klaar zijn, denk dat je ook een kleine kans hebt dat een shop het nog fixt voor volgende weekend.
Rebelattack

Berichtdoor Meppie » za 16 apr 2016, 13:11

Welke regio woon je?
Ik kan je bijv naar QTAC sturen maar als je in Noord-Nederland woont gaat dat hem niet worden.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Rebelattack » za 16 apr 2016, 13:20

Meppie schreef:Welke regio woon je?
Ik kan je bijv naar QTAC sturen maar als je in Noord-Nederland woont gaat dat hem niet worden.

Hij woont als het goed is regio Eindhoven dit stond in een van de andere topics die door Axium zijn geplaatst, dan zou QTAC inderdaad nog een goede optie zijn.
Rebelattack

Berichtdoor Axium » za 16 apr 2016, 20:54

Qtac zal ik morgen eens bellen, een gearbox verzenden lijkt me geen probleem.
Axium

Replica Collectie: ;Cyma CM-040D(AK-105);E&L AK-105;Umarex Walther PPK\s;Umarex H&K USP Compact;TM Makarov.

Berichtdoor Axium » zo 17 apr 2016, 18:53

Na een rondje mailen en bellen krijg je de volgende reacties:

- we plegen geen ouderhoud aan dat merk, we verkopen wel v3 gearboxes.
- een uurtje sleutelen is vaak duurder dan een nieuwe gearbox kopen. (ik heb ze inderdaad voor ongeveer 60 euro gezien online)

Na inspectie blijkt eigenlijk de spurgear als enige beschadigt te zijn. wat ook alle symptomen verklaart.
We gaan dus zelf aan de slag.

Ik heb al een ander topic lopen in de technische hoek, dus admins, deze mag dicht wat mij betreft.
Axium

Keer terug naar Dealers & Suppliers