der-hollander.de

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Re: der-hollander.de

Berichtdoor Sergio123 » di 11 okt 2016, 14:14

Ik heb een week geleden wat besteld rn niks ontvangen niemand reageerd ook op de emails en contactformulier oo de site van der-hollander.de vertrouw het niet. Slechte service 50€ kwijt
Sergio123

Berichtdoor Cricke » di 18 okt 2016, 11:48

Goedemiddag,

In juni een bestelling geplaatst en na 3 maanden bestoken met mails (waar geen antwoord op kwam) was ik het zat en heb ik een aangetekende brief gestuurd. omdat daar ook geen antwoord op kwam, ben ik naar de advocaat gestapt. Deze heeft een officële brief geschreven een 2-tal weken geleden en tot mijn verbazing stond het geld vanochtend op mijn rekening.

Ze rekenen erop dat je niet verder gaat en dat je het maar zo laat. Best wel jammer want de vorige bestelling was tiptop en ik ben nog steeds tevreden over het product...
Mocht je als gedupeerde toch verder willen gaan en niet de kosten alleen wil dragen, stel ik voor dat je je klachten bundelt en ten rade gaat bij een raadsman. Succes!
Cricke

Berichtdoor der hollander » za 04 feb 2017, 08:50

NL
Op geen enkel moment zou ik bij Der-Hollander nog kopen. Ik kocht er 3 artikelen, 1 was perfect geleverd, een ander maar half en een derde iets anders dan besteld.
Er is geen enkele communicatie, ze antwoorden nauwelijks of niet op mails.
Na dreigen met nota's op forums lachen ze je uit maar stortten toch wat niet ontvangen was terug.
In de verkoopsvoorwaarden staat dat ze binnen de 5 dagen verzenden, het was bijna een maand na veel mails die nauwelijke beantwoord werden.
Volledig onbetrouwbaar, ik kwam er nog goed van af. Blijf weg van deze site !''
DUITS
Zu keinem Zeitpunkt würde ich bei Der Holländer noch kaufen. Ich kaufte drei Elemente, eine war perfekt geliefert, aber eine andere Hälfte und ein Drittel etwas anderes als bestellt.
Es gibt keine Kommunikation, sie kaum oder gar nicht auf E-Mails antworten.
Nach Drohbriefe in Foren lachen sie dich aber kollabiert sowieso was wieder nicht empfangen wurde.
Die Bedingungen und Konditionen Zustand, dass sie innerhalb von 5 Tagen, es war fast einen Monat nach E-Mails enge Anruf beantwortet wurden.
Völlig unzuverlässig, kam ich immer noch davon entfernt. Bleiben Sie von dieser Website entfernt! '
ENG
At no time would I still buy at Der-Hollander. I bought three items, one was delivered perfectly, but another half and a third something other than ordered.
There is no communication, they hardly or not reply to emails.
After threatening notes on forums they laugh at you but collapsed anyway which was not received back.
The terms and conditions state that they send within 5 days, it was almost a month after emails were answered close call.
Completely unreliable, I still came away from it. Stay away from this website! '
FR
A aucun moment, je voudrais encore acheter au Der-Hollander. Je ai acheté trois articles, l'un a été livré parfaitement, mais une autre moitié et le tiers autre chose que commandé.
Il n'y a pas de communication, ils répondent peu ou pas aux e-mails.
Après avoir menacé avec des notes sur les forums, ils se moquent de vous, mais ont remboursé ce qui n'a pas été reçu en retour.
Les termes et conditions déclarent qu'ils envoient dans les 5 jours, il était presque un mois après les e-mails ont répondu près appel.
Complètement infiable, je suis encore loin de lui. Rester loin de ce site!
der hollander

Berichtdoor Meridian » za 04 feb 2017, 09:55

Tja, al jaren slechte reviews en er nog steeds bestellen..
Meridian

Camouflage: MARPAT + TAN gear
Replica Collectie: TM M4-SOPMOD CQB-R, HK M27, TM HiCapa 4.3, CA MP5K PDW

Berichtdoor hulsebos » di 21 feb 2017, 22:36

Bestel NIET bij die oplichters!
Zij leveren niet! komen afspraken niet na.
Echte internet oplichters
Ik heb inmiddels meer dan 8 email verstuurt, heb aangifte gedaan en ben nu met een advocaat bezig.

Als je wat wil ga naar een gerenommeerd bedrijf zoals http://www.kotte-zeller.de/
hulsebos

Replica Collectie: Beretta m92a1

Berichtdoor Epalli » do 30 maart 2017, 08:15

Beste mensen,

DER HOLLANDER ZIJN OPLICHTERS KOOP ER NIET !
Afgelopen tijd enkele artikelen besteld maar de helft zat niet in de verpakking. Gemaild met hun. De enige reactie was we gaan het oplossen. Daarna nog verscheidene keren gemaild. Nooit geen reactie meer gehad.
Ze hebben geen telefoonnummer. Het geld van een 15 jarige gewoon weg !

Zijn er meer mensen die deze ervaring delen. Zou graag in contact komen om gezamenlijk aangifte te doen in Duitsland !!

KOOP ER NIET !!!
Epalli

Berichtdoor Epalli » do 30 maart 2017, 08:25

Beste airsofters,

DER HOLLANDER ZIJN OPLICHTERS KOOP ER NIET

Afgelopen tijd spullen besteld en BETAALD. De helft werd gewoon niet geleverd. De enige reactie was we gaan het oplossen. Inmiddels ruim 8 mailtjes verder maar geen enkele reactie ! Ze hebben geen telefoonnummer en dus niet te bereiken.

Zijn er meer mensen met deze problemen? Zou graag in contact komen om gezamenlijk aangifte te doen in Duitsland.

DER HOLLANDER.DE OPLICHTERS KOOP ER NIET
Epalli

Berichtdoor KFTK » do 30 maart 2017, 08:44

Jammer om deze berichten te lezen. Heb er in het verleden (jaar of 6 geleden) regelmatig besteld, en kreeg alles
netjes geleverd. Helaas zijn ze nu niet meer zo netjes zo te lezen..
KFTK

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: Tippmann M4, AW Custom Hi-Capa 5.1

Berichtdoor QuickFix » vr 31 maart 2017, 14:25

Nu heb ikzelf geen slechte ervaringen met ze (mijn laatste bestelling daar is echter alweer van twee jaar geleden), maar getuige de rest van de ervaringen in dit draadje zal er wel een kern van waarheid inzitten.
Desondanks zou ik persoonlijk aan de laatste reacties niet zo heel veel waarde hechten, gezien de postcount van "der hollander" (1 post) en "Epalli" (2, maar exact dezelfde, posts). :roll:

Beide accounts zijn duidelijk alleen aangemaakt om gal te spuwen op de winkel in kwestie. :idea:
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor bart v berchum » zo 09 apr 2017, 20:22

Ik heb 4 weken geleden een bestelling gedaan. Net na dat ik mijn geld had overgemaakt wou ik nog een bijvoeging bij mijn bestelling.
Daarom had ik een mail gestuurd en kreeg 2 dagen later een mail terug dat het restbedrag overgemaakt kon worden.

Sins ik dit restbedrag opgestuurt heb, heb ik niks meer van hun gehoort. Vele mails gestuurd... contact op facebook proberen te krijgen... maar dit had helaas geen efect.
Ik ben nog aan het afwachten en hoop dat ze alsnig mijn bestelling opsturen...
Laatst bijgewerkt door bart v berchum op vr 14 apr 2017, 12:39, in totaal 1 keer bewerkt.
bart v berchum

VorigeVolgende

Keer terug naar Dealers & Suppliers