Welke grip past?

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Welke grip past?

Berichtdoor AlCap0wnd » zo 10 feb 2019, 17:49

Hey hallo daar! Ik ben super nieuw.. heb een NABV pas aangevraagd en een wapen gekocht en zo.. aantal x als introducé mee geweest.. super tof...

Nu heb ik dus een SIG 552 Commando van het merk ICS.. en nu vraag ik mij eigenlijk af.. hoe kom ik er achter welke grips op mijn wapen passen? Hoop dat iemand mij kan helpen!

Mvg,

Jasper
AlCap0wnd

Replica Collectie: ICS SIG 552 Commando

Re: Welke grip past?

Berichtdoor firefex » zo 10 feb 2019, 17:58

AlCap0wnd schreef:Hey hallo daar! Ik ben super nieuw.. heb een NABV pas aangevraagd en een wapen gekocht en zo.. aantal x als introducé mee geweest.. super tof...

Nu heb ik dus een SIG 552 Commando van het merk ICS.. en nu vraag ik mij eigenlijk af.. hoe kom ik er achter welke grips op mijn wapen passen? Hoop dat iemand mij kan helpen!

Mvg,

Jasper
Hallo Jasper, welkom bij de sport.
Hoop dat je je pas al hebt of je replica (geen wapen) bij iemand hebt liggen die wel al een pas heeft.
Op de sig commando zit een ris rail en hier zouden ris grips op moeten passen.

Edit: kan zijn dat in je verhaal te letterlijk lees vandaar de vraag over je pas.
Bedoelde het niet lullig ofzo :)
firefex

Camouflage: Multicam & Tan
Replica Collectie: ICS Hog QRS Tan, ICS UK1 Captian Tan, ASG B&T MP9 Black, We-Tech M&P E-force Black /Gold, Tokyo marui XDM

Keer terug naar Newbie Forum