Vraag scopes en downgraden

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Vraag scopes en downgraden

Berichtdoor Thanos » wo 13 maart 2019, 14:47

Hallo allemaal! :mrgreen:

Vorig jaar heb ik een keer meegedaan en dat is goed bevallen!
Ik ben begonnen met een eigen set replicas en gear bijen te sprokkelen. Het is geworden:
* Cyma MP5 C.041B EBB met Beretta M9A1 side arm voor CQB;
* ICS PAR mk3 C (carabine, met kortere loop) EBB en Glock17 tan side arm voor buiten.

Nu heb ik natuurlijk nog wat vragen! :-)
1. Voor de ICS: ik wil daar zo'n gecombineerde scope met red dot op zetten. Hoeveel zoom is het beste om daarbij te kiezen als je 'm eigenlijk alleen buiten gebruikt? Ik zag dat je 1x 2x 3x en soms zelfs 4x kunt kiezen. Het lijkt me dat 2x meestal al goed is?
2. De MP5 en Beretta: ik las dat de CGB reglementen vanaf 1 april gewijzigd zijn en bestaande replicas allemaal wat gedowngrade moeten worden. Maar hoe doe je dat? Een slappere veer kopen? Hoe weet je wat je moet doen, of kun je beter je spullen naar een winkel brengen zodat zij het voor je doen?

Alle andere handige tips zijn natuurlijk ook heel welkom!
Dank! 8-)
Thanos

Camouflage: Desert, Zwart
Replica Collectie: Beretta M9A1, Beretta M9A3, Cyma MP5, ICS Par Mk3 C

Re: Vraag scopes en downgraden

Berichtdoor Wellemse » do 14 maart 2019, 00:12

Die cqb regels zijn een specifieke set regels waardoor de med 0m wordt en je dus niet meer aan 5 meter afstand hoeft te houden. De pang regel wordt dan overbodig. Maar het is maar de vraag welke locaties van die regels gebruik gaan maken. Dat is momenteel nog niet duidelijk, dus voorlopig hoef je nog niks te downgraden.
Bij een aeg is downgraden mogelijk dmv de veer vervangen voor een slappere.
Wellemse

Keer terug naar Newbie Forum