Vragen betreft loadout.

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Vragen betreft loadout.

Berichtdoor ZappsZ » za 13 apr 2019, 12:32

Allereerst, thanks voor het klikken :)

Nu, aangezien ik de dagen aan het aftellen ben om alles betreft m'n NABV pas in orde te krijgen ( verwachte datum is eind april mits er niet teveel vertraging in komt te zitten ) ben ik alvast aan het kijken naar hoe of wat met een loadout.

Nou weet ik dat bijv je kleding, chestrig of dergelijke allemaal persoonlijke voorkeur is.
Maar betreft een replica dan, dat is wat globaler niet?

De vraag waar ik mee rond loop is :

Ik ben hoogstwaarschijnlijk van plan om de Tokyo Marui NEXT-GEN HK416D te bestellen.
Maar ik was wel van plan om de veer te upgraden, zodat het om de 350FPS zou uitkomen ( wel zou ik aangeven bij het desbetreffend bedrijf dat ivm. de ge-update Nederlandse wetgeving, het op 1 lijn zou moeten zitten met 1.20 Joule.

Maar nu was mijn vraag : Overal lees ik dat als je van de TM de spring upgrade, je ook de motor, de gears en de bushing zou moeten upgraden, klopt dit?

En indien dit niet het geval is, wat kan er eventueel toch worden geupgrade zonder al te veel hassle, maar met kleine performance improvement zoals iets hogere rate of fire, of betere durability?

Ik ben zoizo van plan om de adapter te switchen naar een dean connector, daar ik LiPo wil gaan runnen.

Anyway, thanks voor het lezen, en geniet van je middag ;)
ZappsZ

Replica Collectie: opbouwend ;)

Re: Vragen betreft loadout.

Berichtdoor Cliffj » za 13 apr 2019, 17:42

TM is een goed merk. Voor zover ik weet en me voor kan stellen hoef je voor die fps/joule waarde niets te vervangen.
Kwalitatief zou volgens mij een TM dit gewoon moeten kunnen hebben.

Als ik jou was, omdat je net begint. Zou ik nog even niets upgrade. Een TM schiet out of de box prima en als je eerst een tijdje met je replica speelt weet je ook wat hij nu doet waar voor jou de prioriteit ligt qua preformance upgrades.

Als je een lipo wil gaan gebruiken let er dan even op dat je voor een 11.1V in de regel wel wat upgrades nodig hebt. Een 7.4V zou gewoon moeten kunnen normaal gesproken.
Cliffj

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: AR-15, MP5A5, M60VN, M9A1, 1911A1, 1911 tactical, M93R, 1911 Silverballer, USPC, MP 3.8C, Dan & Wesson 4'', SPAS-12, M870, L96, M1903A4 ''Springfield''

Berichtdoor ZappsZ » za 13 apr 2019, 20:00

Hey @Cliffj,

Thanks voor je reactie, het enigste wat ik van plan ben is de veer, dit omdat dit door bijna iedereen is aangeraden waar ik tot nu toe mee gepraat heb, ondanks dat het een TM is. En om eerlijk te zeggen, het kost me ook 2x niks om die veer erin te zetten zodat ik m'n garantie behou, en aangezien ik van iedere store bijna 2 uur af zit, is het vrij lastig om dat iedere x af te reizen.

Was inderdaad gewoon aan het kijken naar een 7.4V LiPo, zou niet eens weten wat er allemaal bij komt kijken om hem naar een 11.1V te zetten, dus dat laten we nog eventjes lekker.

Voor de rest zijn het alleen maar external upgrades die ik doe, dus een andere sight etc, foregripje erbij en voor de rest komt het vanzelf wel.
Het was alleen dat ik veelal las dat er naast de veer ook vanalles internal vervangen moest worden, dus de gears,bushing etc ( Nou moet ik eerlijk toegeven dit waren veelal US forums ). Gelukkig blijkt dit niet het geval.

Thanks voor de reactie !
ZappsZ

Replica Collectie: opbouwend ;)

Berichtdoor Airsofty » di 11 jun 2019, 11:02

Wat @Cliffj zegt klopt idd, Je hoeft voor die fps/joule waarde niets te vervangen.
Airsofty

Keer terug naar Newbie Forum