Eerste replica; Specna Edge of toch G&G?

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Eerste replica; Specna Edge of toch G&G?

Berichtdoor Knoopje413 » do 01 aug 2019, 13:43

Goedemiddag allen,
Na de laatste weken vooral flink te hebben meegelezen heb ik het inmiddels enorm te pakken, en verwacht ik volgende week mijn VOG en NABV pas aan te vragen. Door een kleine achtergrond bij Defensie ben ik al voorzien van een klein beetje uitrusting, dus komt het volgende grote issue: de eerste replica. Ik heb de keuze al teruggebracht tot 2 opties, en ik ben benieuwd of er ervaringsdeskundigen zijn op de volgende replica's:

Specna Arms Edge 11
https://gunfire.com/en/products/rra-sa- ... 21322.html
+ (Van horen zeggen) enorm goede prijs-kwaliteit verhouding
+ Mooie allround replica voor zowel CQB als buiten
- Terugvallen op garantie is lastig vanwege de buitenlandse shop.

G&G Raider 2.0 L
https://www.qtac.nl///airsoft-replicas/ ... -20e-zwart
+ met G&G een merk met bewezen degelijke replica's.
+ QTAC zit praktisch gezien om de hoek
- Intern iets minder luxe uitgevoerd dan de SA.

Nu wil ik na de aanschaf liever investeren in attachments dan in interne upgrades, omdat ik attachments evt kan meenemen naar een volgende replica, dus vandaar dat momenteel mijn voorkeur toch licht uitgaat naar de SA. Graag hoor ik jullie meningen, ik ben benieuwd of er wellicht mensen goede argumenten hebben voor een andere keuze.
Knoopje413

Re: Eerste replica; Specna Edge of toch G&G?

Berichtdoor Cliffj » vr 02 aug 2019, 21:29

Uiteindelijk is het belangrijkste dat je een apparaat kiest dat er in jou ogen het leukste uitziet en wat aan de prijs/kwaliteit verhouding voldoet die jij zoekt.

Als dan je voorkeur al uitgaat naar de SA zou ik daarvoor gaan.

Als je het mij vraagt ben je kwalitatief iets beter af met een SA. Ook is in mijn ervaring het eventueel uitwisselen/veranderen van bodyparts in mijn ervaring met een SA iets makkelijker dan een G&G, dat kan ook een specifiek geval zijn geweest. Intern upgraden kan met beide prima.

Ik lees her en der dat de garantie met gunfire prima te regelen is. Daarbij is de G&G van je link verkrijgbaar bij Qtac België dus hou er rekening mee dat je die zelf op moet gaan halen omdat ze niet verzenden vanuit België.
Cliffj

Re: Eerste replica; Specna Edge of toch G&G?

Berichtdoor rob2k7 » vr 02 aug 2019, 22:47

Zelf heb ik een G&G GC 16 wildhog , mijn eerste aeg , daarvoor gbb en hpa platforms

Zeer verbaasd over de goede kwaliteit van het product en vooral de nauwkeurigheid out of the box , men rade mijn een R hop aan maar ik raak met gemak targets op 50 meter dus als de nauwkeurigheid minder word ga ik er wat aan doen niet eerder .

Nu dus al een jaar mee aan het skirmen en geen problemen .

Ik heb geen kijk op de andere merken maar G&G is voor mij een blijvertje

Robin
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,Walther ppq m2

Keer terug naar Newbie Forum