Omgekeerde M4 pouch

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Omgekeerde M4 pouch

Berichtdoor NyteMyre » do 05 sep 2019, 21:02

Hey allen,

Even een noob vraagje met betrekking tot een M4 pouch die op z'n kop zit.

Laatst heb ik wat nieuwe pouches op mijn belt gedaan waarbij mijn aantal magazijnen van 6 naar 3 is gegaan. Wat ik een beetje weinig vond, dus ik dacht, laat ik van een andere vest nog 2 op m'n rug doen. Probleem was dat ik daar niet echt makkelijk bij kom. Misschien op z'n kop dan.

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Dat werkt wel. MAAAAAAR, is dit misschien een grote fout? Ik weet dat er speciale M4 pouches bestaan waar je magazijn soort van geklemd wordt waardoor die ook op de kop kan zitten. Deze heb ik echter niet, maar zover met wat test bewegen (springen, rennen, liggen/opstaan) blijven ze best goed zitten,
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / 3 Color De
Replica Collectie: ICS L85 / HK416 / Steyr Aug

Re: Omgekeerde M4 pouch

Berichtdoor mata » za 07 sep 2019, 12:05

Als het werkt dan werkt het. Maar draag je niet wat te veel mags bij je?
Instagram: @gw_mata - Team: Ghost Warriors
mata

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: MTW, SA MK18, TM Glock 17

Berichtdoor Marcellus35ad » za 07 sep 2019, 20:38

5 mags veel?

Lijkt me, als je lowcaps gebruikt wel OK toch?

Je ziet upsidedown regelmatig bij helicopter crews omdat ze vaak dubbelgebogen in de kist zitten. Kan dus wel. Je loopt misschien risico er ooit is 1 kwijt te raken.
Rode isolatietape er omheen doen met je naam er op. Vindt je ze misschien wat sneller terug.
Marcellus35ad

Camouflage: Swiss Alpenflage
Replica Collectie: Specna M16 met M203

Berichtdoor TrotseFrank » za 07 sep 2019, 21:04

Ik loop zelf met zelfs 7 mid cap magazijnen in het veld. Heerlijk joh, ik hoef geen bb's of speedloader mee het veld in bij een normale skirm dag. Sochtends alles vol, bij de lunch alles vol, bij de koffie alles vol als er een namiddagspel gespeeld word.
Afbeelding
TrotseFrank

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: King Arms M4 VLTOR,

Berichtdoor NyteMyre » di 10 sep 2019, 10:02

mata schreef:Als het werkt dan werkt het. Maar draag je niet wat te veel mags bij je?

Jaaa, ik weet het eigenlijk nooit. Ik neem meestal ook 2 gevulde speed-loaders mee in pistol-pouches en soms kom ik niet eens aan m'n 3e mag omdat ik m'n andere mags weer bij vul. Maar op m'n Plate Carrier neem ik er meestal 6 (+1 in de gun) mee.
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / 3 Color De
Replica Collectie: ICS L85 / HK416 / Steyr Aug

Keer terug naar Newbie Forum