Vragen betreft loadout.

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Re: Vragen betreft loadout.

Berichtdoor Jan123 » di 24 sep 2019, 20:14

En die niet fogt.
Jan123

Berichtdoor QuickFix » wo 25 sep 2019, 08:37

Ik heb zelf geen ervaringen met full face masks (anders dan een gasmasker, 30 jaar geleden), maar de meeste mensen hebben geloof ik een model van Dye zoals de i4 of i5: deze schijnen geen last te hebben van fogging (maar nogmaals: ik heb geen ervaring met full face).

Persoonlijk voel ik mij behoorlijk beperkt bij het idee alleen al om met een full face mask te moeten lopen, terwijl er geen gevaar is voor een gasaanval, dus prefereer zelf een normaal mondmasker met een losse bril.
In eerste instantie gebruikte ik zo'n waardeloos masker volledig gemaakt van metalen gaas
Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

maar later kwam ook dit type op de markt, waarbij alleen het mondgedeelte van metalen gaas is en de rest van stof
Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

en ik zou nu niet anders meer willen.
Laatst bijgewerkt door QuickFix op do 26 sep 2019, 08:36, in totaal 2 keer bewerkt.
Bezittelijke voornaamwoorden: grote kans dat je ze verkeerd gebruikt.
Me => mijn (of m'n), jou => jouw, u => uw

Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor TrotseFrank » wo 25 sep 2019, 18:55

Ik zou dan inderdaad voor een bril/goggle icm met zo'n "half mesh" masker gaan. Dit gebruik ik zelf ook. En een knappe jongen die er een bb tussen weet te krijgen wanneer ik mijn goggles erboven draag.

Voordeel van dit tov een volgelaatsmasker zoals een Dye (i4 of i5) is dat je als je in je spawn even wilt drinken je het mesh masker gewoon even van je gezicht afschuift. En dit kan natuurlijk neit met een volgelaatsmasker zonder je ogen bloot te stellen.
Afbeelding
TrotseFrank

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: King Arms M4 VLTOR, Specna Arms E10 (edge)

Berichtdoor Jan123 » za 28 sep 2019, 22:00

Bedankt voor de tips, in principe is eten/drinken niet zo'n probleem voor mij. wat is het verschil tussen valken annex mi 9 en dye 5(afgezien van de grote prijsverschil)? Is er een ophoger nodig voor zulke maskers?
Jan123

Vorige

Keer terug naar Newbie Forum