Winkel karretje loadout, tips?

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Winkel karretje loadout, tips?

Berichtdoor zorakhavok » wo 02 mei 2018, 23:44

Beste Forum genoten, ik had dit bericht eerder al vermeld maar dat was niet het juiste topic, daarom lijkt het mij beter het hier te vragen, ik ben dus ondertussen aan het uitzoeken en samenstellen geweest, hieronder volgt het winkel karretje met links. Zou hier graag wat tips en of suggesties op hebben omdat ik niet weet of alles samen zal gaan (LiPo's worden bij hobbyking gekocht + Lader):

Replica - VFC VR16 Fighter CQB Mk.II
Magazijn - 70bb Low Cap (I.v.m. enig realisme)
Attachments:
- 1-point tactical sling - black
- RIS Rail Tactical Polymer Grip
- Open Reflex Sight Replica
- Lens Protector

Pistol Replica - [url=https://gunfire.nl/product-dut-1152202097-Replika-pistoletu-M9-IA-Elite-CO2.htmlKJ Works M9 IA Elite[/url]Welke Magazijnen passen hier op?
[url=https://gunfire.nl/product-dut-1152216456-Naboj-CO2-12g-zestaw-50-sztuk.html]CO2[/url]
Holster

BBs - Precision BIO 0,25 BBs

Voor de outfit:
Hoofd:
- Goggles V-TAC Tango
- Balaclava Black
- Baret Black

Body:
- Tactical Belt
- Armoured Claw BattleFlex
- Extra Mag Pouches
- Dump Bag
- IBA Tactical Vest
- Patch :)
- Shirt

Wel zoek ik nog een goede lader voor de LiPo's omdat de IMAX B6AC niet op voorraad is. Moet hier bij vermelden dat ik al een rip-stop Fostex broek, Tactical Net Scarf en veldfles heb (Ook alles in het zwart).

Groeten,
Justin "Zorak"

[EDIT] - Tactical sling veranderd en AN/PEQ module verwijderd (Deze voegt niet veel toe voor mij aan het begin)
[EDIT] - Toch maar een side-arm toegevoegd, niet al te duur maar wel erg mooi om te zien
[EDIT] - Dit lijstje komt niet overeen met de gekochte artikelen en ik ben te lui om alles aan te passen, zal alles wel posten op het moment dat he binnen komt in het "Show je recente aankoop" topic!
Laatst bijgewerkt door zorakhavok op zo 06 mei 2018, 20:08, in totaal 4 keer bewerkt.
zorakhavok

Camouflage: Zwart, Gorka 4, DigitalFlora
Replica Collectie: VFC VR16 Fighter Mk.II CQB, KJW M9, CYMA CM355LM, LCT LCKM AKM 2009, A&K PKM, APS AK74u

Re: Winkel karretje loadout, tips?

Berichtdoor Rebelattack » do 03 mei 2018, 06:50

.28 ipv .25 en een beter merk bbs, trekt die vfc makkelijk en schiet beter
Rebelattack

Berichtdoor TrotseFrank » do 03 mei 2018, 07:58

Ik wil je alleen ff tips geven over hetgeen wat je ovor je hoofd hebt geselecteerd.
Vtac Tango: Op zich prima heb ik ook, maarsloop wel al het foam rondom de luchtgaten weg, zelfs met anti fog spray kwam er bij mij nog een laagje vocht op de glazen. Maar zonder dat foam niet meer.

Zo'n balaclava is heel erg warm voor in de zomer. (kwam ik zondag achter) Beter is dan een shemagh. En zorg voor een vorm van mondbescherming, dus mesh (full of half) of bijvoorbeeld een sisu bitje. maak niet de fout om een neopreen masker te kopen, tenzij je van zweten houd.
Afbeelding
TrotseFrank

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: King Arms M4 VLTOR, Specna Arms E10 (edge)

Berichtdoor zorakhavok » do 03 mei 2018, 10:16

TrotseFrank schreef:Ik wil je alleen ff tips geven over hetgeen wat je ovor je hoofd hebt geselecteerd.
Vtac Tango: Op zich prima heb ik ook, maarsloop wel al het foam rondom de luchtgaten weg, zelfs met anti fog spray kwam er bij mij nog een laagje vocht op de glazen. Maar zonder dat foam niet meer.

Zo'n balaclava is heel erg warm voor in de zomer. (kwam ik zondag achter) Beter is dan een shemagh. En zorg voor een vorm van mondbescherming, dus mesh (full of half) of bijvoorbeeld een sisu bitje. maak niet de fout om een neopreen masker te kopen, tenzij je van zweten houd.

Mesh heb ik toegevoegd! Bedankt

Rebelattack schreef:.28 ipv .25 en een beter merk bbs, trekt die vfc makkelijk en schiet beter

Wat is een te adviseren merk? :shock:
zorakhavok

Replica Collectie: VFC VR16 Fighter Mk.II CQB, KJW M9, CYMA CM355LM, LCT LCKM AKM 2009, A&K PKM, APS AK74u

Berichtdoor NyteMyre » do 03 mei 2018, 11:29

Dump pouch:
Tja als je het wil hou ik je niet tegen natuurlijk, ding kost ook geen drol. Maar je moet je wel afvragen of je het ook gaat gebruiken. Zelf heb ik er ook een, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Magazijnen doe ik altijd weer terug in mijn vest waar ze wat strakker zitten en minder kunnen beschadigen.

Maar je kan een dump pouch ook gebruiken om andere dingen in te stoppen natuurlijk (kaarten, objective props, dead rag).

1-point bungee sling - black
Ik heb die ook gehad, en dat is echt prul. In no time brak het lipje af. Ook zou ik er zelf eentje nemen met een kliksysteem, zodat je hem ook makkelijk van je sling kan af klikken mocht je je replica even willen neerleggen. Maar dat is preferentie.
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / 3 Color De
Replica Collectie: ICS L85 / HK416 / Steyr Aug

Berichtdoor zorakhavok » do 03 mei 2018, 12:18

Het schijnt dat mijn iPad het grappig vindt om dubbele Posts te plaatsen
Laatst bijgewerkt door zorakhavok op do 03 mei 2018, 12:45, in totaal 1 keer bewerkt.
zorakhavok

Berichtdoor zorakhavok » do 03 mei 2018, 12:19

NyteMyre schreef:Dump pouch:
Tja als je het wil hou ik je niet tegen natuurlijk, ding kost ook geen drol. Maar je moet je wel afvragen of je het ook gaat gebruiken. Zelf heb ik er ook een, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Magazijnen doe ik altijd weer terug in mijn vest waar ze wat strakker zitten en minder kunnen beschadigen.

Maar je kan een dump pouch ook gebruiken om andere dingen in te stoppen natuurlijk (kaarten, objective props, dead rag).

1-point bungee sling - black
Ik heb die ook gehad, en dat is echt prul. In no time brak het lipje af. Ook zou ik er zelf eentje nemen met een kliksysteem, zodat je hem ook makkelijk van je sling kan af klikken mocht je je replica even willen neerleggen. Maar dat is preferentie.

Bedankt voor de tips, had je toevallig een suggestie voor de sling, weet zelf namelijk van toeten noch blazen.
Ben het met je eens over de dump pouch maar hoe kan ik dan weten welke leeg zijn? Nummers schijnen de oplossing te zijn voor veel mensen
zorakhavok

Berichtdoor Arjen511 » do 03 mei 2018, 12:42

Je kan een dump pouch dragen voor de "tactical reloads" :P. Dus als je halverwege een mag alvast reload omdat je actie verwacht op zeer korte termijn dan kun je je half lege mag in je dump pouch droppen.

Ik heb zelf een dump pouch waar ik meestal het bestaan van vergeet. Echt noodzaak is het dus zeker niet :P..
Arjen511

Camouflage: Multicam, Coyote
Replica Collectie: ASG CZ 75 SP-01 Shadow, ASG Armalite M15A4, Krytac LVOA-C, Cyma CM.076A, WE G17

Berichtdoor zorakhavok » do 03 mei 2018, 13:29

Arjen511 schreef:Je kan een dump pouch dragen voor de "tactical reloads" :P. Dus als je halverwege een mag alvast reload omdat je actie verwacht op zeer korte termijn dan kun je je half lege mag in je dump pouch droppen.

Ik heb zelf een dump pouch waar ik meestal het bestaan van vergeet. Echt noodzaak is het dus zeker niet :P..

Inderdaad, ik denk dat ik die schrap ivm beschadiging aan magazijnen, heb niet voor niets pouches erbij gezocht 8-)
zorakhavok

Berichtdoor NyteMyre » do 03 mei 2018, 14:33

One-point QD Tactical Sling Belt

Ik heb volgens mij ook deze in een andere kleur. Stevig haakje, en daar zit ook een stofje overheen zodat ie niet ergens aan blijft hangen. Ook een QD zodat je hem los kan klikken.

Arjen511 schreef:Je kan een dump pouch dragen voor de "tactical reloads" :P. Dus als je halverwege een mag alvast reload omdat je actie verwacht op zeer korte termijn dan kun je je half lege mag in je dump pouch droppen.

Klein beetje offtopic, maar ik kwam op reddit een topic tegen over de ideale loadout, en toen gaf een marinier een foto van z'n setup in Afghanistan:

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

My Afghanistan load out: plate carrier, a radio shoved in my vest without a pouch, and 8 magazines in a saw dump pouch. That's what i wore everyday in Afghanistan. minimalist as fuck.
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / 3 Color De
Replica Collectie: ICS L85 / HK416 / Steyr Aug

Volgende

Keer terug naar Newbie Forum