Aanschaf GBB Rifle replica! [HELP]

Hier alles te vinden of achter te laten aan info en foto's over assault rifles.

Moderator: Panda

Berichtdoor Kyro » vr 27 sep 2019, 18:42

Hallo allen!

Ik ben sinds een tijdje terug weer begonnen met Airsoft, heb uiteraard alles al in orde, uiteraard inclusief me pasje.

Nu ben ik opzoek naar de beste gear, en begin ik dus bij het begin.

Ik wil graag een GBB Rifle aanschaffen en ben opzoek naar de beste GBB Rifle.
Aangezien mijn financiele status het toelaat, wil ik graag iets met kwaliteit aanschaffen.
Uiteraard heb ik mezelf de volgende eisen opgesteld, bij het kiezen van een GBB Rifle.

- Accuracy (Zou fijn zijn als de replica zijn kracht niet verliest, uiteraard binnen de grenzen van Airsoft NL)
- Kwaliteit (Ik zou het liefst, de beste kwaliteit en merk willen hebben.)
- Long range (Ik wil wel van een aangename afstand raak kunnen schieten, binnen de FPS/joule grenzen natuurlijk)

Ik vind het niet erg als mijn replica zwaar is of tegen de schouder drukt. Zolang ik krijg waar ik voor betaal.
Ik heb hele mooie verhalen over de originele H&K 417 gehoord, maar ook over de Scar-H MK17.

Wie kan mij helpen de keuze van mijn leven te maken :)

Alvast bedankt.
Kyro

Camouflage: Snake
Replica Collectie: M4?

Re: Aanschaf GBB Rifle replica! [HELP]

Berichtdoor Meppie » vr 27 sep 2019, 20:16

Ik zou het voor het merk GHK gaan.

Tokyo Marui MWS is ook goed.

Ik zou anders dit kanaal eens doorzoeken.
Deze persoon heeft best wel wat ervaring met GBBR --> https://www.youtube.com/user/BadaBingPictures
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Oddball » za 28 sep 2019, 10:03

Ik heb de ghk gehad en ben sinds kort in het bezit van een TM mws. Voor M4 type replica's zeg ik dat de TM de betere is qua prestaties.
Voor een AK type is GHK nog altijd koning.
Oddball

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: A whole collection

Berichtdoor LJ-NL » za 28 sep 2019, 10:12

Ja, wat Meppie zegt, GHK of Marui.

Let bij de GHK M4 wel op dat je de nieuwste (V2 2019) versie haalt, want die heeft iets betere internals (voornamelijk de mag-catch en beter magazijn) maar ook een betere afwerking/coating. Er zijn dus ook V2s van voor 2019, die hebben een minder mooie verflaag en minder scherpe markings (als je voor de marked versie gaat dan).

Verder zijn de AKs van GHK zeer degelijk, en over de AUG ben ik ook zeer(!) te spreken.

Van Marui lijkt de MWS M4 (zie BaddaBing) ook degelijk, en de MP7 blijft een aanrader; zeer efficient en accuraat out-of-the-box.

Bij de 416/417 (VFC) en de SCAR (WE) moet wat meer gebeuren voordat je dezelfde performance als GHK/Marui krijgt.
LJ-NL

Replica Collectie: 36 stuks

Berichtdoor firefex » zo 29 sep 2019, 20:17

De kco2 is ook een mooi apparaat.

Verstuurd vanaf mijn H8324 met Tapatalk
firefex

Camouflage: Multicam & Tan
Replica Collectie: ICS Hog QRS Tan, ICS UK1 Captian Tan, ASG B&T MP9 Black, We-Tech M&P E-force Black /Gold, Tokyo marui XDM

Keer terug naar Assault Rifles