Umarex HK USP Co2

Hier alles te vinden of achter te laten aan info en foto's over side-arms

Moderator: Panda

Umarex HK USP Co2

Berichtdoor Giltix » di 26 maart 2019, 11:35

Hoi,

Ik ben al een klein jaartje de eigenaar van een Umarex HK USP Co2. Erg fijn AA en ik speel er graag mee.
Helaas is me afgelopen zondag, tijdens de skirm, een magazijn gevallen. Volledig metaal magazijn, maar uiteraard is hij op het enige kleine stukje plastic gevallen (waar het AA de BB's vandaan haalt voor het vuurt). Resultaat: afgebroken, daar gaat dan een mag van €50. Weet iemand of dit soort onderdeeltjes los te bestellen zijn zodat ik het kan repareren? Zie het niet zitten om weer een nieuw mag te kopen, ik had 'm net 2 skirms.

Het betreft overigens de blowback variant (er zijn goedkopere magazijnen op de markt maar die worden door de blowback variant niet ondersteunt).
Giltix

Camouflage: A-Tacs FG
Replica Collectie: ASG Devil Carbine 9.5'', Umarex H&K USP

Re: Umarex HK USP Co2

Berichtdoor mata » di 26 maart 2019, 12:15

Je zou even kunnen kijken of deze via KWA in de US te bestellen zijn. Daar heb ik in het verleden onderdelen voor een USP45 vandaan gehaald.

Edit, NVM, dat was de gas variant, geen idee of de CO2 versie door KWA gemaakt word

instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft
Instagram: @gw_mata - Team: Ghost Warriors
mata

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: MTW, SA MK18, TM Glock 17

Berichtdoor Giltix » do 28 maart 2019, 15:17

Ik had even gekeken maar niet echt zo'n onderdeeltje gevonden. Enig idee of dit hetzelfde is als andere typen magazijnen?
Giltix

Camouflage: A-Tacs FG
Replica Collectie: ASG Devil Carbine 9.5'', Umarex H&K USP

Berichtdoor Unisol » za 30 maart 2019, 08:32

Probeer anders een de 3D print sites zoals shapeways en aanverwante sites.
Staat vaak genoeg op.
Tevens kan Manuel v/d Weijer de onderdelen ook in 3d na maken en dan kun je ze laten printen.
Ook al is het originele onderdeel kapot, zolang je alles nog maar hebt.
Zoek hem maar eens op op FB.

Mvg Roy
Unisol

Camouflage: DPM
Replica Collectie: Stark Arms Glock G17,Umarex Glock G17,Cyma Glock G18C AEP,Blackwater 1911 R2, Tippmann M4 Colt C8NLD, Tippmann Colt C7NLD, Tippmann HK416C, Tippmann HK416A5

Keer terug naar Side-arms