NABV Ledenraad verkiezingen

Nieuws over Airsoft in Nederland en België.

Moderator: Panda

NABV Ledenraad verkiezingen

Berichtdoor Meppie » ma 27 mei 2019, 08:53

Voor diegene die het vergeten waren door al die andere verkiezingen de afgelopen tijd een herinnering dat vandaag 27 mei de verkiezingen zijn begonnen voor de Ledenraad van de NABV. Houd je mailbox in de gaten want je gaat een mailtje krijgen van de NABV met daarin de code waarmee je jouw stem kunt uitbregen op een van de kandidaten.

Minor detail - geen idee wie de kandidaten zijn op dit moment ...
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Re: NABV Ledenraad verkiezingen

Berichtdoor Reliku » ma 27 mei 2019, 15:11

Nou, ik ben in ieder geval kandidaat! Against all odds is mijn kandidaatschap toch goedgekeurd :D

Ik heb in ieder geval de volgende doelen:

1) Meer transparantie in de organisatie van de NABV (welke beslissingen gemaakt worden en waarom).
2) Opheffing van de gewichtslimiet voor alle klasses. Behoud van de energie (joule) limiet en het verbod op joule creep.
3) Meer transparantie in de uitgaven van de NABV (voor zover mogelijk).
4) Meer belangenbehartiging van de leden en meer openheid in het algemeen.

Al met al wil ik deze sport graag zo leuk mogelijk houden voor iedereen, zonder de veiligheid in gevaar te brengen. Ook wil ik graag dat de NABV organisatie wat soepeler gaat verlopen en het zou fijn zijn als de contributie ook weer wat omlaag kan. Als ledenraadslid zal ik daar mijn best voor doen.

Ik hoop dat ik genoeg stemmen kan krijgen om in de ledenraad te komen en om daadwerkelijk iets aan deze punten te doen. Stemmen kan op Sven Veneberg! :)
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor bats » ma 27 mei 2019, 15:21

Krijgen we van alle kandidaten zo'n mooi stukje?
Ik hoop dat je erin komt!
bats

Berichtdoor rob2k7 » ma 27 mei 2019, 18:06

Mijn stem heb je ;)
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,Walther ppq m2

Berichtdoor Meppie » ma 27 mei 2019, 20:42

Mijn Puntenlijstje:

1 - max bb gewicht voor snipers kan omhoog - als de MED dan ook omhoog gaat is dat de keuze van de sniper.
2 - promoten radio gebruik - als er ieder weekend meer en meer gebruik gemaakt gaat worden door airsofters van radios gaat dit opvallen. Eens kijken wat er gedaan kan worden dat ons radiogebruik niet de verkeerde alarmsignalen doet afgaan.
3 - communicatie - er kan gewoon beter gecommuniceerd worden door en met de NABV - hier moeten stappen ondernomen worden dat de communicatie helder en eeneenduidig gedaan kan worden. Ik wil dan ook de skirm bezoeken als Ledenraad lid en aanhoren wat de leden willen.
4 - de leden vertegenwoordigen - ik zit er niet voor mijn eigen glorie - als ik het standpunt van leden moet vertegenwoordigen dan doe ik dat. Maar als niemand iets tegen mij verteld dan gebeurd er niks.
5 - wil de motivatie van de NABV weten over Cat1 versus Cat4 en het liefst alles naar Cat4. Tenzij de NABV verdomd en dan ook verdomd goede motivatie heeft waarom Cat1 beter is.
6 - airsoft is een teamsport - wil er werk van maken dat er meer teams gaan komen en dat deze teams trainen om het niveau airsoft op te krikken.
7 - organisaties - de toegang tot skirms zo laag mogelijk houden. Skirm moet niet duurder worden dan dagje pretpark.
8 - de NABV zal ik met een kritische blik tegen het licht houden zoals ik al altijd heb gedaan. Als ik echter in de Ledenraad zit heb ik een iets grotere stok om af en toe de NABV te porren om antwoord te geven op gestelde vragen.

Extra info over wie ik ben:
Speel al 13+ jaar airsoft zag ik laatst via youtube. Speel in hoofdzaak sniper in het veld kan echter ook prima met een M4 in CQB overweg. Heb meer dan 100 skirms gespeeld in al die jaren in UK, FR, BE en NL van lekker dagje CQB tot en met 24-uurs milsim. Daardoor veel contacten hoe airsoft op andere plekken gespeeld wordt.
Tevens moderator op dit forum dus ben aardig op de hoogte wat er allemaal rondstruind op internet.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Berichtdoor Meppie » za 08 jun 2019, 11:30

En de uitslagen zijn binnen:

"De uitslag"

Ben niet verder gekomen dan de 12e plaats met 61 stemmen.
Mijn dank aan diegene die gestemd hebben en vooral diegene die op mij gestemd hebben.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Berichtdoor Rebelattack » za 08 jun 2019, 12:46

Heb je het toch aardig gedaan dubbel dat en je was bijna in de top 5. Ik vond het uitermate irritant dat je na het stemmen op geen enkele manier de intro's van de andere kandidaten kon bekijken en nu nog steeds niet. Vind het nu dan wel interessant om te kijken wie er zo hoog gekomen zijn en wat hun motivatie was (en dus waarom men er op heeft gestemd). Iig goed om te zien dat Sven er in zit voor de komende 4 jaar.
Rebelattack

Berichtdoor Reliku » za 08 jun 2019, 17:07

Dat er maar 1787 mensen gestemd hebben vind ik wel teleurstellend.

Geeft ook een beetje een signaal af dat mensen het schijnbaar niets kan schelen. Tja.....

Ik verwacht echter niet dat die overige 15.000 mensen zullen ophouden met klagen de komende vier jaar :P

In ieder geval iedereen bedankt voor het stemmen, met de mensen die op mij gestemd hebben in het bijzonder. Ik ga mijn best doen om de sport voor iedereen te verbeteren! :)
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Schnitzelbakker » za 08 jun 2019, 22:54

Rebelattack schreef:Ik vond het uitermate irritant dat je na het stemmen op geen enkele manier de intro's van de andere kandidaten kon bekijken en nu nog steeds niet. Vind het nu dan wel interessant om te kijken wie er zo hoog gekomen zijn en wat hun motivatie was (en dus waarom men er op heeft gestemd)

Ik zat ook al te zoeken of dat overzicht nog ergens te vinden was maar helaas. Ik zou echt niet meer van iedereen weten wie waarvoor staat.
Schnitzelbakker

Replica Collectie: Tja...

Berichtdoor QuickFix » zo 09 jun 2019, 22:47

Ik vond het wel opmerkelijk dat Nathalie de overgrote meerderheid van de stemmen kreeg, terwijl het enige dat ze in haar stukje schreef iets in de trant van: "Ik doe dit nu net een paar maanden, maar ik kom uit de vuurwapensport en vind dit hartstikke leuk" was.

Dan doet mij dat, hopelijk ten onrechte, vermoeden dat ze puur op haar geslacht gekozen is, want uit het kleine stukje tekst kon ik daarin niet de ideale kandidaat halen.

Ik wil geenzins beweren dat de ideale kandidaat al minstens 25 jaar moet airsoften en ook jaren lid moet zijn van de club, maar uit dat soort sumiere motivaties valt weinig op te maken.
Maar goed: ik neem mijn petje af voor mensen die zich in willen zetten voor de club, dus wens ze al het beste toe. 8-)

Voor de duidelijkheid: dit is geen aanval naar wie dan ook, maar het moest me van het hart dat ik de top 1 keuze opmerkelijk vind, meer niet.

Mijn keuze (Sven) is ook hoog geïndigd, dus mijn stem is in ieder geval gehoord (en verhoord). ;)
Bezittelijke voornaamwoorden: grote kans dat je ze verkeerd gebruikt.
Me => mijn (of m'n), jou => jouw, u => uw

Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Volgende

Keer terug naar Airsoft Nieuws