Welke games spelen jullie?

De enige plek waar niemand off-topic mag roepen.

Moderator: Panda

Re: Welke games spelen jullie?

Berichtdoor rob2k7 » vr 22 feb 2019, 12:06

moet je nagaan ik ben 51 en nog steeds gek van bepaalde games al speel ik veel minder maar goed dat terzijde , pfff als je kijkt wat ik vroeger inderdaad uitgaf aan videokaarten , ahhhhhh de nieuwe gtx 480 ...halen , radion 4890 jaaaaaaaa halen gtx 560 .......halen .

En allemaal voor de hoofdprijs , totdat ik om medische redenen effe een paar jaar overal van af moest blijven , inmiddels had ik een GTX 780 en het viel me op hoe goed hij het bleef doen bij verschillende games door de jaren heen.

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van deze kaart ging ie out of the blue kadoek , toen i.p.v. de allernieuwste maar eens wat beter gekeken naar prijs/fps en ineens kwam die 1060 6gb voorbij gewandeld .

230 euro en kreeg nog een eenmalige korting van 50 euro en jeeemig wat een kaart voor zo weinig geld .

Echt zoals men ook meld in voorgaande berichten , voor de allernieuwste kaarten gaan is leuk als je heel veel te besteden hebt , maar komende jaren absoluut never nooit meer gaan voor de nieuwste kaarten .

En ontopic nu Insurgency sandstorm speel ik nu en daarvoor koop je geen dikke kaart natuurlijk maar wellicht binnen kort Battlefield 5 maar eens bestellen met ING punten korting haha
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,Walther ppq m2

Vorige

Keer terug naar Off-topic