Airsoft in de Voltage

Airsoft in de Voltage

Berichtdoor Baranor » ma 03 nov 2014, 08:01

Ik kwam dit weekend niet geheel ontoevallig in de Voltage, alwaar ook Airsoft aangeboden wordt. Ik was daar om te paintballen in het kader van een vrijgezellenfeestje, maar heb natuurlijk even geïnformeerd bij het personeel wat Airsoft bij de Voltage inhield. Voordat ik daar wat over schrijf eerst even dit:

Het personeel is aardig, goed opgevoed en beleefd, en doet zijn best voor je. Voor een potje vrijgezellen-paintball is het prima :lol: , en de Voltage an sich is een prima entertainment centrum met veel leuke dingen om te doen. Mooie kartbaan ook .

Voor de serieuze airsofter...Airsoft wordt georganiseerd door een 3e partij met vergunningen. Ze wisten zo even niet wie die partij was. Er wordt enkel gespeeld op hetzelfde indoorveld dat ook voor paintball gebruikt wordt. Het indoor paintball veld is zo klein dat je kruislings net niet met je paintball door het hele veld komt, maar het scheelt maar een paar meter. Het veld wordt nooit door een goeie regenbui verfrist, dus het is besmeurd met oude verf, vies, glad en goor. Zelfs als je in Brabant woont en desperaat bent om een AEG aan te raken dan nog zou ik je niet adviseren om hier te gaan spelen.
I'm a polar bear in a chameleon suit.
Baranor

Camouflage: Midnight blue digi/ DPM
Replica Collectie: ICS CXP 16L, ICS QD4, WE-Tech Glock

Re: Airsoft in de Voltage

Berichtdoor Zio » wo 05 nov 2014, 01:05

Jammer...
Zio

Camouflage: wz. 93
Replica Collectie: TM SCAR-H, G&G FN FNC, ICS MP5 A3, ICS L85A2, WE G18C

Keer terug naar Noord-Brabant