Aloha

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.

Moderator: Panda

Aloha

Berichtdoor Johan de Visser » zo 24 feb 2019, 15:16

Hallo allemaal.

Sinds enkele jaren ben ik al erg geïnteresseerd in Paintbal en Airsoft maar door omstandigheden nooit eraan toegekomen om er actief mee bezig te zijn. Hooguit met een groepje vrienden af en toe een keer bij een paintball of airsoften centrum een uurtje spelen. Nu heb ik de beslissing genomen om een andere hobby op een lager pitje te zetten en mij te gaan richten op het Airsoften.

Dus ik ga binnenkort mijn lidmaatschap van de Nabv aanvragen en dan mijn eigen gear aanschaffen. Het idee wat ik nu heb is om met goedkope replica's te beginnen en dan als het inderdaad gaat zoals ik verwacht (lees regelmatig ga spelen) een upgrade te doen naar betere/andere replica's.

Hopelijk, en dat verwacht ik wel, ga ik een leuke tijd tegemoet met deze nieuwe hobby.

Johan
Johan de Visser

Replica Collectie: G&G CM16 RAIDER L 2.0E BLACK - ASG CZ SP-01 SHADOW

Re: Aloha

Berichtdoor Meppie » zo 24 feb 2019, 17:30

Welkom op het forum.

Je kunt ook beginnen met huur-replica om het zeker te weten voordat je zelf dingen gaat aanschaffen.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Johan de Visser » zo 24 feb 2019, 18:35

Hoi Meppie

De afgelopen jaren al een aantal keren geairsoft met huurkits en dat beviel prima. Ik heb zitten rekenen en als ik regelmatig ga airsoften dan ben ik haast duurder uit met een huurkit dan met eigen gear.
Johan de Visser

Berichtdoor QuickFix » ma 25 feb 2019, 09:46

Welkom bij de club, @Johan! 8-)

Johan de Visser schreef:[...] en als ik regelmatig ga airsoften

Daar ligt een beetje de crux (en begrijp me niet verkeerd: ik wil je écht niet weerhouden deze prachtige sport/hobby aan te nemen): je moet wel vrij zeker zijn dat je de hobby gaat uitoefenen (als actieve speler, sleutelaar of verzamelaar). :idea:
Bezittelijke voornaamwoorden: grote kans dat je ze verkeerd gebruikt.
Me => mijn (of m'n), jou => jouw, u => uw

Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor Johan de Visser » di 26 feb 2019, 17:10

Hoi QuickFix

Het is mijn bedoeling om minimaal 1x per maand te gaan airsoften. Dat kan dan een groter evenement zijn of met vrienden naar een kleinere locatie. Ik ben in 2018 7x geweest naar kleinere locaties met verschillende vrienden. Dus ik ga er vanuit dat ik de 1x per maand wel ga halen.

Zo ie zo houd ik het budget goed in de gaten. Het eerste jaar zal ik geen extra's kopen alleen het hoognodige. In mijn geval dus bv wel een helm (ken mijzelf) maar geen externe spullen als vizieren en ander extern materiaal. Gelukkig heb ik kleding en schoenen beschikbaar dus ik verwacht met een replica, helm, bril en masker een eind te komen dit jaar. En uiteraard het materiaal om de replica te vervoeren en op te bergen thuis.

Het enige waar ik nu nog over twijfel is de replica zelf. Ik heb in Hilversum bij airguns.nl een Umarex HK 416C gezien die erg goedkoop was. Hij voelde ook lekker aan in de hand maar ik twijfel toch .... Het is wel wat ik graag zou willen qua model en prijs maar de reviews op youtube zijn wat wisselend.... Als ik deze zou kopen dan zou ik inclusief Nabv lidmaatschap rond de 250 euro uitkomen voor mijn eigen gear.

Ik ga van de week eens verder kijken op het forum want er zal vast wel wat te vinden zijn over een eerste replica aanschaffen.

Johan
Johan de Visser

Berichtdoor Giltix » wo 06 maart 2019, 13:22

Welkom, Johan!
Giltix

Camouflage: A-Tacs FG
Replica Collectie: ASG Devil Carbine 9.5'', Umarex H&K USP

Berichtdoor Johan de Visser » di 14 mei 2019, 15:24

Zo na wat stilte is het eindelijk zover. Mijn Nabv lidmaatschap is aangevraagd en betaald en ik rijg mijn pasje binnen 2 weken thuis bezorgt.

Ik heb na aanleiding van oa tips van andere forum leden een keuze gemaakt voor een eerst replica. viewtopic.php?f=10&t=16496

Op naar een zomer met hopelijk veel airsoft.
Johan de Visser

Berichtdoor QuickFix » di 14 mei 2019, 15:26

Veel plezier en oefen alvast (dat mag zelfs al zonder je NABV-pas) op het woord: HIT! :lol:
Bezittelijke voornaamwoorden: grote kans dat je ze verkeerd gebruikt.
Me => mijn (of m'n), jou => jouw, u => uw

Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor Johan de Visser » di 14 mei 2019, 17:28

Auw !!!
Johan de Visser

Berichtdoor Johan de Visser » di 21 mei 2019, 19:16

Pasje is binnen.

Nu het vakantiegeld nog .......
Johan de Visser

Keer terug naar Nieuwe Leden