Yo

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.

Moderator: Panda

Yo

Berichtdoor Sho » di 13 maart 2018, 21:00

Hallo dan vriendelijke vrienden!

Ik ben Sho, van het mooie eiland Dordrecht.
Inmiddels de 40 goed gepasseerd en nog niet zo lang lid van de NABV.

Ben in de airsoft gerold omdat ik al jaren met lucht schiet. Begonnen met de knikbuks van opa, toen de Diana mod. 50 van vader, en zo verder de familiecollectie af. Na een wat hogere leeftijd en inkomensgrens bereikt te hebben zelf ook hier en daar wat luchtwapens aangeschaft. Daarbij was een Crosmann 1077 CO2. En het feit dat je niet na elk schot hoefde te herladen maakte het leven wel een eind fijner. Tja, dan kom je snel op BBs en de daarbij behorende regeltjes uit. :(

Ik ben een echte achtertuin schutter / plinker. Heb ook goed de ruimte op het werk, maar daar mag ik dan weer niet met AA's schieten. Skirmen zie ik mezelf niet zo snel doen. Inmiddels is mijn lijf wel zo grondig oud aan het worden dat ik niet zo snel een dag door het bos zal rennen. Ik mis mijn kniebanden en wat verdere soepelheid in de gewrichten. Ook heb ik maar 1 oog waar ik goed mee zie, dus om een hoekje schieten kan alleen naar links. :P

Vanwege mijn oog schiet ik ambidex. Links met het geweer, en rechts met het pistool. Soms vreselijk irritant, maar alles went in het leven.

Mochten er nog vragen zijn, schiet maar raak. (Liefst niet full auto)

Groeten, Sho
75-15-10
Sho

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: CM121 AEP, APS Black Hornet, Walther P99 DAO, CZ-75 P-07, M56B, CM 515

Re: Yo

Berichtdoor QuickFix » wo 14 maart 2018, 10:05

Welkom bij de club, @Sho! 8-)

Veertig is nog jong hoor; sommigen hier zijn bijna vijftig of zelfs daar overheen. ;)
Hier ook maar één oog (rechts) en da's helemaal geen reden om de sport niet te kunnen beoefenen je hoeft tenslotte geen glazen te vullen (een halfzijdig blinde weet wat ik hiermee bedoel). :lol:

Veel plezier met de sport (wel blijven trainen thuis hè, om minimaal aan de NABV eis te voldoen). :idea:
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Keer terug naar Nieuwe Leden