Het grote Warrior Assault Systems topic!

BDU's, ACU's, tactische vesten, ghillie suits, communicatie middelen etc.

Moderator: Panda

Het grote Warrior Assault Systems topic!

Berichtdoor Arjen511 » do 07 feb 2019, 11:37

Aangezien mijn team voornamelijk met Warrior Assault Systems gear rondloopt was ik wel benieuwd of er nog meer fans van dit merk hier rondlopen.

Ik zie geregeld dingen voorbij komen in de verkoop topics dus er zijn volgens mij genoeg mensen met WAS spullen! Show me your WAS gear! :mrgreen:

Hier een aantal shots van mijn loadouts:
M4 loadout met elastic mag pouches: https://www.instagram.com/p/BqLIpkKHLr-/
AK loadout met AK pouches (duhhh): https://www.instagram.com/p/BpxjWI-nX0w/
En nog een plaatje met m'n Spiritus rig: https://www.instagram.com/p/BsyY2GJHFOX/
Arjen511

Camouflage: Multicam, Coyote
Replica Collectie: ASG CZ 75 SP-01 Shadow, ASG Armalite M15A4, Krytac LVOA-C, Cyma CM.076A, WE G17

Re: Het grote Warrior Assault Systems topic!

Berichtdoor rob2k7 » do 07 feb 2019, 16:35

Mooie spullen hoor zonder meer .
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,Walther ppq m2

Berichtdoor Arjen511 » do 07 feb 2019, 23:12

Dat zeker!

Ik had dit topic beter “Het kleine Warrior Assault Systems topic” kunnen noemen :p
Arjen511

Replica Collectie: ASG CZ 75 SP-01 Shadow, ASG Armalite M15A4, Krytac LVOA-C, Cyma CM.076A, WE G17

Berichtdoor mata » vr 08 feb 2019, 08:40

Ik ben sinds een paar maanden ook over :)

https://instagram.com/gw_mata

More to come!

instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft
Instagram: @gw_mata - Team: Ghost Warriors
mata

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: MTW, SA MK18, TM Glock 17

Berichtdoor Arjen511 » vr 08 feb 2019, 10:54

Ja van jou wist ik het op zich wel.. :P
Arjen511

Berichtdoor firefex » vr 08 feb 2019, 12:14

Heb zelf een recon plate carrier en een belt met holster en pouches van WAS. Goed en degelijk spul alleen vind het alleen te warm in de zomer die plate carrier.

Verstuurd vanaf mijn H8324 met Tapatalk
firefex

Camouflage: Multicam & Tan
Replica Collectie: ICS Hog QRS Tan, ICS UK1 Captian Tan, ASG B&T MP9 Black, We-Tech M&P E-force Black /Gold, Tokyo marui XDM

Berichtdoor Arjen511 » vr 08 feb 2019, 14:51

Wellicht dat die nieuwe plate carrier van hun dan nog een uitkomst zal zijn! Die heeft nieuwe soort padding. Kortgeleden gelanceerd (en al uitverkocht lol).

Beetje schaamteloze promotie, maar ja.. :lol:

Anyway, ik gebruik zelf ook de Recon en ben het wel met je eens. De 3D mesh is niet voldoende om op een superwarme dag de boel beetje door te luchten. Heb 't idee dat de stof van mn UBACS eventuele ventilatie van het mesh verstikt. Misschien dat die gevormde goten in de LPC daar beter voor zijn.

Oh ja, en wat vind je van het holster? Ik heb 'm moeten aanpassen, omdat de mag release van m'n ASG CZ replica telkens werd ingedrukt. Raakte bijna m'n mags kwijt :P. WE G17 had zelfde probleem. Tot teammaat met de fix kwam; een plastic randje wegsnijden waardoor mag release meer ruimte had.
Arjen511

Berichtdoor firefex » vr 08 feb 2019, 22:36

Arjen511 schreef:Wellicht dat die nieuwe plate carrier van hun dan nog een uitkomst zal zijn! Die heeft nieuwe soort padding. Kortgeleden gelanceerd (en al uitverkocht lol).

Beetje schaamteloze promotie, maar ja..

Anyway, ik gebruik zelf ook de Recon en ben het wel met je eens. De 3D mesh is niet voldoende om op een superwarme dag de boel beetje door te luchten. Heb 't idee dat de stof van mn UBACS eventuele ventilatie van het mesh verstikt. Misschien dat die gevormde goten in de LPC daar beter voor zijn.

Oh ja, en wat vind je van het holster? Ik heb 'm moeten aanpassen, omdat de mag release van m'n ASG CZ replica telkens werd ingedrukt. Raakte bijna m'n mags kwijt :P. WE G17 had zelfde probleem. Tot teammaat met de fix kwam; een plastic randje wegsnijden waardoor mag release meer ruimte had.
Zag de nieuwe plate carrier ziet er goed uit alleen weer prijzig voor een extra carrier haha. Holster is goed doet het al zoon 3 jaar op verschillende pistolen. Nooit last van mag releases gehad.

Verstuurd vanaf mijn H8324 met Tapatalk
firefex

Camouflage: Multicam & Tan
Replica Collectie: ICS Hog QRS Tan, ICS UK1 Captian Tan, ASG B&T MP9 Black, We-Tech M&P E-force Black /Gold, Tokyo marui XDM

Berichtdoor Arjen511 » za 09 feb 2019, 19:40

Ja het is helaas een vrij duur ding inderdaad. Daar schrok ik wel een beetje van heheh.

Teammaat was voogens mij al twee mags verloren voor ie zn holster aangepast had. Best vervelend :p
Arjen511

Keer terug naar Kleding & Gear