holster gooit magazijn eruit

BDU's, ACU's, tactische vesten, ghillie suits, communicatie middelen etc.

Moderator: Panda

holster gooit magazijn eruit

Berichtdoor Marco » di 20 mei 2014, 21:25

Ik heb dit holster gekocht: http://www.taiwangun.com/en/pistol-bag- ... aign-id=14
maar dit holster drukt wel op het knopje om het magazijn eruit te halen.. Zijn er meer die hier last van hebben? Het magazijn past ook wel in een ander vakje van het holster, maar dat is lang zo praktisch niet natuurlijk.. :roll:

Pistool is een KWA Glock 17
Marco

Camouflage: Pyjama + slaapmuts
Replica Collectie: JG AUG A2, Dboys RK03 AKS74, Umarex Makarov, Umarex Racegun, Dan Wesson 2,5 revolver, ASG G17, ASG M11

Re: holster gooit magazijn eruit

Berichtdoor Meppie » di 20 mei 2014, 21:33

Zacht holster en een Glock - slechte combo sinds tijden - zo lang als ik speel liggen er heel veel Glock magazijnen in het veld. De oplossing is om een Serpa te regelen
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Marco » di 20 mei 2014, 22:11

Bedankt voor de info :)
in dat geval hou ik het magazijn wel in het vak aan de zijkant. Ben toch niet van plan hem te gebruiken omdat het magazijn niet de beste meer is, maar je weet maar nooit of het een keer handig is
Marco

Camouflage: Pyjama + slaapmuts
Replica Collectie: JG AUG A2, Dboys RK03 AKS74, Umarex Makarov, Umarex Racegun, Dan Wesson 2,5 revolver, ASG G17, ASG M11

Berichtdoor PCU_Zeb » wo 21 mei 2014, 09:41

Ik heb het probleem ook wel eens gehad met een hicapa en een nylon legholster. Een andere oplossing zonder een nieuw holster te hoeven kopen is: daar waar de mag release button het holster raakt hier een hoekje uitsnijden/knippen. Je ziet er niets van want het zit tussen je been en de sidearm. Sindsdien geen mag meer verloren.
Afbeelding
Mijn YouTube Kanaal: www.youtube.com/user/PCUzeb
PCU website: www.pcu-airsoft.nl
PCU_Zeb

Camouflage: DPM
Replica Collectie: CA M249 MKII, ICS M4 cqb, TM M3 custom, TM Hi-capa 5.1, Cyma M14, TM AK47, STTI MK23

Berichtdoor sgtmeatshield » wo 21 mei 2014, 13:43

Zelfde holster en ook een g17.
Als het goed is zit aan de binnenzijde een strip canvas met klittenband. Hiermee kun je zorgen dat je replica hoog in het holster steekt. Zelf ook tijden zo gelopen zonder problemen. Je zorgt gewoon dat de mag release knop niet ingedrukt kan worden. Trial and error

Bijkomende plus. Door dat je klik sluiting strak zit. Kun je de replica met een ferme ruk uit je holster trekken. Quickdraw zonder duur hard shell holster. Practice makes perfect. :D
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Camouflage: ein strich kein strich, OD
Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Keer terug naar Kleding & Gear