Viper Special Ops Combat Shirt

BDU's, ACU's, tactische vesten, ghillie suits, communicatie middelen etc.

Moderator: Panda

Viper Special Ops Combat Shirt

Berichtdoor CounterDesk » di 12 maart 2013, 19:29

Heeft iemand toevallig een combat shirt van Viper, het Viper Special Ops shirt: Unit13Shop. Andere varianten van dit zelfde shirt tellen natuurlijk ook.

Ik vroeg mij af hoe het shirt valt (groot/klein). Ben zelf niet in de gelegenheid om er een te passen maar wil er wel een bestellen.
CounterDesk

Camouflage: Counter-Strike 1.6 SEAL Team 6
Replica Collectie: JG G36K: 6.03 Madbull Black Python II Barrel 363mm, Lonex Enhanched Metal Hop Up Unit, Red Dot Scope

Re: Viper Special Ops Combat Shirt

Berichtdoor Vortix » vr 15 maart 2013, 12:06

Ik heb er vandaag een aan gehad en hoewel het qua uiterlijk een mooie UBAC is vind ik hem niet lekker zitten. De stof van de mouwen is te stijf en er zitten wat mij betreft net iets teveel bells 'n whistles op.

Maar ze vallen op zich redelijk normaal, dus ik denk dat je het beste gewoon de maat aan kan houden die je normaal hebt.
'We should remember that one man is much the same as any other, and that he is best who is trained in the severest school'
-Thucydides

Woohoo, dress blues with a sword!
Vortix

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: Primary: King Arms OA-15 M8 | Backup: DBoys Mk18 Mod1 | Secondary: USP Compact

Berichtdoor CounterDesk » za 16 maart 2013, 21:58

Heb hem vandaag binnen gekregen. Ik draag normaal L shirts en truien maar op aanraden van Unit13 heb ik een XL besteld welke goed past. Een paar opmerkingen:

- De grootte van het afritsbare deel van de mouwen zijn compleet niet in verhouding met de rest van het shirt. Misschien kan ik met een extra stukje stof een korte broek van naaien van de mouwen, zo groot zijn ze.
- Er zit schoudervulling in het shirt welke ik er nu uit heb gehaald (dat kan zonder knippen of gaten maken). Ik vond de stukken foam te groot. Ik ben van plan om deze een beetje bij te knippen en er dan terug in te stoppen.
- De afristbare mouwdelen hebben ook dat zelfde soort foam er in zitten. Eerlijk gezegd voelde ik me met het foam een beetje zo'n vent die bij politiehonden training door een hond gebeten gaat worden. Dat heb ik er dus ook uit gehaald en zal ik er waarschijnlijk niet meer in doen.

Al met al is het wel een oke shirt. Zal waarschijnlijk wel zonder de mouwen gaan spelen. In 'korte' mouwen modus komen de mouwen nog steeds bij m'n ellebogen dus eigenlijk zijn alleen m'n onderarmen dan niet bedekt.
CounterDesk

Camouflage: Counter-Strike 1.6 SEAL Team 6
Replica Collectie: JG G36K: 6.03 Madbull Black Python II Barrel 363mm, Lonex Enhanched Metal Hop Up Unit, Red Dot Scope

Berichtdoor Raider001 » zo 17 maart 2013, 09:56

Ik heb hem, 2 x zelfs, in engelse Desert Camo. Ik ben er niet over te spreken. De schoudervulling is veel te stug, net als de opzetstukken op de arm.
Raider001
MSgt 1st Bat. Alpha Co. 1st Recon "Dutch-Raiders"

"Be advised. I'm mean, nasty and tired. I eat concertina wire and piss napalm and I can put a round in a flea's ass at 200 meters. So why don't you go hump somebody else's leg, mutt face, before I push yours in."
Raider001
11th S.O.G. "Dutch-Raiders"

Camouflage: Multicam, DPM, Desert, Snow,
Replica Collectie: G&G GR15 L ( Cyber ) & KJW Sig P226, VFC-SCAR H

Keer terug naar Kleding & Gear