vraagje slijtage replica op IMI defence holster

BDU's, ACU's, tactische vesten, ghillie suits, communicatie middelen etc.

Moderator: Panda

vraagje slijtage replica op IMI defence holster

Berichtdoor MarcoLuttje » di 02 jun 2015, 00:28

ik heb dus laatst een IMI defence holster gekocht voor mijn kjw 1911, alleen maakt deze slijtage plekken op de slede van de replica... als me het niet lukt dit op te lossen wil ik de holster niet meer gebruiken :( ben veel te blij met hoe de replica er uit ziet.

nu vroeg ik me dus af, zijn er mensen die met het holster de zelfde problemen hebben gehad? zo ja, hoe heb je dit opgelost?
ook al heb je hem niet gehad, suggesties zijn welkom :)

hoor het graag
domme vragen bestaan niet, toch?
MarcoLuttje

Camouflage: nederlandse woodland
Replica Collectie: ra-tech upgraded, WE scar-L met hpa hi-cap magazijn.~~~we g23c.~~~jg g36c.~~~A&K minimi.~~~ m1014 met flex stock van GFC (shotgun).~~~ JG skorpion

Re: vraagje slijtage replica op IMI defence holster

Berichtdoor Forrest » di 02 jun 2015, 01:43

Gebeurt bij de echte ook... Normaalste zaak van de wereld, als het niet mag slijten dan moet je het gewoon niet gebruiken. Gebeurt trouwens bij alle holsters in meer of mindere mate.
Legi atque lacrimus.
Forrest

Camouflage: Cadet Gray, OD
Replica Collectie: Euroarms P53 Enfield

Berichtdoor Michuluman » di 02 jun 2015, 11:04

Komt me bekend voor, heb ook een 1911 plus imi holster, maar zoals Forrest al zegt, slijtage komt overal voor.
Ik heb een hekel aan soft holsters maar miss iets voor jou als je persé geen imi wilt? maar ik vind persoonlijk de slijtage wel wat toevoegen aan de replica en sinds ik een imi holster heb wil ik eigenlijk niet meer terug naar iets anders.
Michuluman

Camouflage: Atacs-FG / Tiger Stripe
Replica Collectie: G&P m16a1 - KA m4a1 - KWC 1911a1

Berichtdoor Meppie » di 02 jun 2015, 12:00

Slijtage is gebruikerssporen is karakter vorming op je replica - dan moet je een stoffen one size fits all holster nemen en een beschermhoesje om je replica heen doen tijdens de skirm zelf.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Kickass » do 04 jun 2015, 20:07

Beschermhoesje voor je glock wordt ook door IMI gemaakt :P
Kickass

Camouflage: Olive Drab, Dpm, A-tacs FG
Replica Collectie: VFC Sr15e3, G&P m4, Kwa G17, Larp-werpbijl en een stapel onderdelen

Berichtdoor Eagle » vr 05 jun 2015, 17:23

Ik heb ook een Imi holster alleen is deze voor een Glock 17 en heb ook veel slijtplekken maar dat maakt mij weinig uit,het is een goed holster en als hij erin geklikt zit raak je hem niet kwijt,vorige week ook iemand tijdens een skirm zijn pistool verloren en niet meer terug gevonden dat zal je bij een Imi holster niet gebeuren.
Eagle

Replica Collectie: VFC Umarex Heckler & Koch 416 HPA Valken V12,APS 110 Polar HPA, WE Katana M4, Glock 17

Keer terug naar Kleding & Gear