Show je recente airsoft aankoop

Hier kun je al je vragen en nieuwtjes kwijt over Airsoft.

Moderator: Panda

Re: Show je recente airsoft aankoop

Berichtdoor Toekie » di 06 aug 2019, 21:31

Afbeelding

Tweedehands een Cyma m14 EBR voor een prikkie op de kop getikt waarvan alle achtereind onderdelen er niet bij zaten. De grip, stock, stock adapter en triggerguard/magrelease miste. Op de stock na heb ik die er al opzitten op de foto. Van binnen bleek hij al geupgrade met oa een nieuwe loop, gears en zuiger wat wel een aangename verassing was toen ik hem opende, ik verwachtte dat alles stock was! Zwaar ding is het ook volgens mij net geen 5 kilo maar hij ligt wel heerlijk in de hand. Nu wilde ik hem graag mod 0 maken, met slide stock. Maar dan moet ik gaan klooien met de batterij en bij de stock mod 0 bedraden ze die dan naar voren met een PEQ box wat ik niet mooi vind. En die EBR stocks blijken €€€€ Dus nu is mijn oog gevallen op deze stock:
https://www.taiwangun.com/en/stocks-and ... aign-id=19

Maakt de full metal look compleet en behoudt die EBR stijl/look zonder dat ik de batterij hoeft te verplaatsen en hij is nog schuifbaar ook! Iemand ervaring met deze stock wellicht, ik snap namelijk niet helemaal hoe die bevestigd zit op de buffer (en of dat potentieel een probleem gaat zijn).
Toekie

Berichtdoor Bear_FOX » di 10 sep 2019, 17:25

globemaster schreef:Specna-arms SA-G14 (G36K replica) met ACM AG36.
Nu nog alleen een batterij wat past in de handguard :D
Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Ziet er dope uit man!!!

Vraagje man...
Ik heb sinds kort ook een Specna Arms G14, en ik wil de handguard omwisselen naar een standaard handguard met risrails op de onderkant en de zijkanten. Heb jij een idee welk merk parts allemaal werken op deze schoonheid?
Bear_FOX

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: Specna-Arms G36K EBB, Umarex G36C, VFC Colt Mk.18 Mod 1, WE G17 Custom, WE G34 Custom, PPS M870 Shell ejecting shotgun

Berichtdoor Oddball » za 21 sep 2019, 08:44

Oddball

Replica Collectie: A whole collection

Berichtdoor JimmyCarnage » za 21 sep 2019, 15:18

Tof! Scheelde het nog veel?
JimmyCarnage

Camouflage: KMarns, KL DPM
Replica Collectie: WE F-226, A&K M249

Berichtdoor Oom_Bert » zo 27 okt 2019, 09:26

Mooi! Scheelde het nog veel?
Als ze niet kijken dan zien ze je niet
Oom_Bert

Camouflage: Pencott Greenzone
Replica Collectie: Colt 1911 en nog een paar 1911's, Beretta, Glock, Luger, Ruger, Webley Mk VI, M14, M4A1, K98K, Uzi

Berichtdoor Oddball » zo 27 okt 2019, 12:02

Oom_Bert schreef:Mooi! Scheelde het nog veel?

Ja en Nee :lol:

Western Arms is hier in Europa (nieuw) vrijwel niet te krijgen dus dat kan ik niet vergelijken, goedkoop waren ze in ieder geval allerminst.

De Tanaka gaat in Japan voor 24123yen en in GB is een shop die hem verkoopt voor (omgerekend) 33450yen

De Marui M4 heb ik gekocht voor 49335yen en in Nederland zou die (bij unit13) 60682yen zijn (dus na belasting scheelt dat eigenlijk niks (al zeg ik er wel bij dat de prijzing van unit13 voor marui nogal "apart" is, de TM HK45 tactical kost bv bij unit 13 (omgerekend) 30100yen tegen 16335yen in Japan)
De magazijnen heb ik gekocht voor 4752yen per stuk en die zouden in Nederland vanaf 6320yen te krijgen zijn.

Ik heb de M4 gekocht omdat de koffer die ik ditmaal kocht om alles in te vervoeren dit keer vrij groot was en er een aantal replica's die ik in eerste instantie op het oog had helaas op dat moment uitverkocht waren.
Oddball

Replica Collectie: A whole collection

Berichtdoor TrotseFrank » zo 27 okt 2019, 13:08

Vorige week in de gunfire sale gekocht, en afgelopen woensdag avond mee genomen naar Delta Airsoft Events (waalwijk)

Specna Arms E10 uit de edge/rra serie. Officieel is het de tan uitvoering, maar in persoon is het meer een coyote brown.
Afbeelding

Outdoor heb ik hem nog niet geprobeerd, maar voor indoor schiet het echt perfect, en hoewel de S-mags idd wat langer zijn als een standaard airsoft m4 magazijn voelen ze heel goed aan en passen ze perfect in de magwell van zowel de specna als mijn King Arms m4. Dus daar zal ik binnenkort maar een zootje van gaan aanschaffen.
Afbeelding
TrotseFrank

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: King Arms M4 VLTOR, Specna Arms E10 (edge)

Berichtdoor rmandoww » di 03 dec 2019, 11:19

Vorige week een vrij radicale upgrade uitgevoerd voor de vrouw en mijzelf, we hebben de internals uit onze Umarex 416's gehaald en deze vervangen voor 2 Polarstar Jack engines. We gebruikten qua magazijnen van alles wat ik de laatste 2 jaar een beetje bij elkaar verzameld had, daarom gekozen voor PTS EPM midcaps. Dit alles netjes opgehangen aan een mooi (vind ik zelf) Ikea ophang systeem! :mrgreen:

Afbeelding
https://imgur.com/UJeorzJ
rmandoww

Camouflage: US woodland | Multicam
Replica Collectie: VFC HK416A5 & HK416D P*'s | TM Hi-Capa 5.1

Vorige

Keer terug naar Airsoft Algemeen