A&K Vector AEG illegale kopie

Hier kun je al je vragen en nieuwtjes kwijt over Airsoft.

Moderator: Panda

A&K Vector AEG illegale kopie

Berichtdoor SlickAxe » wo 31 aug 2016, 19:46

Er gingen al tijden geruchten over de nieuwe Vector AEG door KRISS / Krytac. Nu dook er opeens een copy op van A&K. En wat blijft, illegaal zonder licentie zoals we A&K kennen.

Zie hier de officiële reactie van KRISS USA: https://nlairsoft.com/en/home/item/kris ... r-aeg.html
SlickAxe

Camouflage: DPM
Replica Collectie: M4 and alike

Re: A&K Vector AEG illegale kopie

Berichtdoor VincentSarens » wo 31 aug 2016, 22:00

als die eenmaal op de markt is gaat die als een trein denk ik zomaar
VincentSarens

Camouflage: woodland
Replica Collectie: vfc m4. we glock g18 gg. amoeba am013. Umarex Vfc hk416 wolferine. Tokyo marui g18c.

Berichtdoor SlickAxe » do 01 sep 2016, 18:20

Zeker! Alleen Krytac wil zelf de eerste en enige zijn en zal alles doen om A&K tegen te houden... En terecht in mijn ogen...
SlickAxe

Camouflage: DPM
Replica Collectie: M4 and alike

Berichtdoor MCLERC » do 01 sep 2016, 22:29

SlickAxe schreef:Zeker! Alleen Krytac wil zelf de eerste en enige zijn en zal alles doen om A&K tegen te houden... En terecht in mijn ogen...

Gaat enkel niet lukken A&K is toch Chinese zooi ? Dj e kopiëren alles en komen de ook maak mee weg ,
MCLERC

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: ICS (CXP UK1R-PRO) (CXP Concept08-SPORT) (G33-Two-Tone) TM (AUG-HC) (Foliage Warior 4,3) en nog 25St

Berichtdoor Rebelattack » do 01 sep 2016, 22:40

MCLERC schreef:
SlickAxe schreef:Zeker! Alleen Krytac wil zelf de eerste en enige zijn en zal alles doen om A&K tegen te houden... En terecht in mijn ogen...

Gaat enkel niet lukken A&K is toch Chinese zooi ? Dj e kopiëren alles en komen de ook maak mee weg ,

Niet alles uit China is slecht though :P, maar je hebt gelijk het is uit China en ze hebben al eerder schijt gehad aan de reglementen met hun Magpul Masada's.
Rebelattack

Berichtdoor Sadiek » vr 02 sep 2016, 07:18

Maar ze zeggen ook verkopers ervan aan te willen pakken. Dus ik weet niet of ik me als verkoper aan zou willen wagen. Die Amerikanen "sewen" je helemaal kaal :P ;)
Sadiek

Camouflage: Socom/TAN/PMC
Replica Collectie: ASG CAA M4, JG AUGA3, JG BAR-10, ASG STI TAC 1911, Punisher 1911, TM Hi-capa 5.1, WE Glock G18C.

Berichtdoor Maffo » vr 02 sep 2016, 08:30

Ik vraag me ook af hoeveel van een "kopie" de a&k versie is/zou zijn. Volgens mij heeft niemand nog een krytac kriss mogen meenemen of de binnenkant ervan gezien, dus A&K zou grotendeels moeten gokken hoe dit zit. Een beetje zoals er soms snel knock-offs worden gemaakt op basis van trailers: bijna hetzelfde, maar toch niet helemaal juist.
Nieuw en heb je vragen? Bekijk mijn beginnershandleiding!
viewtopic.php?f=126&t=17117
Maffo

Camouflage: Flecktarn- ss-leto - Gorka 4
Replica Collectie: Zie mijn verzameling post: http://forum.airsoft.nl/viewtopic.php?f=133&t=12146

Berichtdoor QTAC » zo 16 okt 2016, 15:58

Sadiek schreef:Maar ze zeggen ook verkopers ervan aan te willen pakken. Dus ik weet niet of ik me als verkoper aan zou willen wagen. Die Amerikanen "sewen" je helemaal kaal :P ;)

Zou ik niet doen in elk geval, zo houd G L O C K momenteel ook een jacht op airsoft importeurs en winkels. Ze klagen alles aan wat nog maar iets verkoopt wat op een glock lijkt. Daarbij heeft Krytac niet enkel USA roots maar ook Europese.. dus ze staan vrij sterk in eu
QTAC

Camouflage: Vegetato
Replica Collectie: HPA, custom M4 platform

Berichtdoor MCLERC » zo 16 okt 2016, 17:05

QTAC schreef:
Sadiek schreef:Maar ze zeggen ook verkopers ervan aan te willen pakken. Dus ik weet niet of ik me als verkoper aan zou willen wagen. Die Amerikanen "sewen" je helemaal kaal :P ;)

Zou ik niet doen in elk geval, zo houd G L O C K momenteel ook een jacht op airsoft importeurs en winkels. Ze klagen alles aan wat nog maar iets verkoopt wat op een glock lijkt. Daarbij heeft Krytac niet enkel USA roots maar ook Europese.. dus ze staan vrij sterk in eu

Maar mij niet uit zijn modellen die ik echt niet mooi vind , dus een ban of niet ik lig er niet wakker van :)
MCLERC

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: ICS (CXP UK1R-PRO) (CXP Concept08-SPORT) (G33-Two-Tone) TM (AUG-HC) (Foliage Warior 4,3) en nog 25St

Berichtdoor HeadShot » zo 16 okt 2016, 19:21

... anderen misschien wel, maar dat voegt niks toe aan deze thread...

Beeldmerken beschermen is en blijft lastig... als ze slim zijn pikken ze er een graantje van mee...

Wanneer je reageert op een bericht dat net geplaatst is, is het onnodig dit bericht te quoten... maakt het topic alleen maar onnodig lang en minder goed leesbaar...
HeadShot

Replica Collectie: TM XDM 40, WE G17, G19, G18C, G26, G33, G34, G35

Keer terug naar Airsoft Algemeen