Show je recente airsoft aankoop

Hier kun je al je vragen en nieuwtjes kwijt over Airsoft.

Moderator: Panda

Re: Show je recente airsoft aankoop

Berichtdoor TrotseFrank » di 01 mei 2018, 20:10

Geen foto genomen. STOM! Maar vandaag van begadi een volledig setje maple leaf voor de m4 binnengekregen. 250mm barrel, concave nub en 60 graden macaron bucking. Setje ingebouwd en lijkt goed te zitten. Schoot met .25 296fps/ 1 joule en met de standaard 267mm barrel 1.05 joule. Dus volgens mij klopt dat ongeveer wel, ja kleinere diameter wat de fps iets zou moeten verhogen maar korter waardoor die weer omlaag gaat. Binnen kan ik het natuurlijk niet echt testen dus binnenkort maar weer eens skirmen hoe accuraat de replica nu is.
TrotseFrank

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: King Arms M4 VLTOR, WE 1911B, AGM MP40

Berichtdoor QuickFix » wo 02 mei 2018, 08:13

Afgelopen week binnengekregen: een linksdraaiend M14 tapsetje met 1mm spoed. 8-)
Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

(Ik kwam er alleen snel achter dat mijn wringijzer en snijplaathouder niet verder gaan dan M12...) :oops:
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor zorakhavok » di 08 mei 2018, 14:14

Net mijn screenprotector en red/green dot binnen gekregen, tevens de lipos maar die zijn niet uitermate interessant.

Echt een fijn gevoel wanneer de pakketjes voor airsoft binnen komen... NABV heeft de VOG nu ook al verwerkt, contributie is betaald, nu is het wachten alleen nog op de pas :D

https://imgur.com/a/GqU1pWv
Nee, ik loop niet op klompen.

Kennen jullie dat moment wanneer je denkt: "Och dit kleine item maakt mijn kit meer compleet, en het is niet heel duur".......

BESTELLING BEVESTIGEN: €149,99
Reactie: "Oh, daar gaat de benzine voor deze maand"
zorakhavok

Camouflage: Zwart
Replica Collectie: VFC VR16 Fighter Mk.II CQB, KJW M9, CYMA CM355LM, LCT LCKM AKM 2009

Berichtdoor Orichae » wo 16 mei 2018, 10:36

Vandaag ontvangen:

Burris MTAC 1-4x24mm + Burris AR P.E.P.R mount

Afbeelding
Afbeelding
Orichae

Show je recente airsoft aankoop

Berichtdoor futurewarcult » do 17 mei 2018, 20:22

Net een nieuwe scope voor op mijn G&G binnen (:
Bij aanschaf met name gelet op de manier waarop de crosshair verlicht is. Ik heb tijdens skirms de stoute broek aan getrokken en een aantal mensen gevraagd of ik bij hun even mocht sneakpeaken. Resultaat was dat ik erg goed wist wat ik precies wilde. Een crosshair die alleen in het midden word verlicht. Resultaat ben ik heel erg blij mee. Binnenkort mijn eerste skirm er mee (:

Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst bijgewerkt door futurewarcult op za 19 mei 2018, 17:54, in totaal 2 keer bewerkt.
futurewarcult

Berichtdoor zorakhavok » vr 18 mei 2018, 18:34

Replica is binnen!

Een VR16 Fighter CQB Mk.II, gedowngrade naar 340 FPS zodat ik veilig zit met de chrono :D
FotoAlbum:

Nu 2 weken wachten op de volgende; KJ-Works M9
Nee, ik loop niet op klompen.

Kennen jullie dat moment wanneer je denkt: "Och dit kleine item maakt mijn kit meer compleet, en het is niet heel duur".......

BESTELLING BEVESTIGEN: €149,99
Reactie: "Oh, daar gaat de benzine voor deze maand"
zorakhavok

Camouflage: Zwart
Replica Collectie: VFC VR16 Fighter Mk.II CQB, KJW M9, CYMA CM355LM, LCT LCKM AKM 2009

Berichtdoor NyteMyre » ma 28 mei 2018, 18:00

Ter vervanging van m'n SA-A01... een SA-H02.
Nog in te plaatsen de MP5k nozzle en cylinder head. Daarna nog een barrel zoeken die erin past een een andere hop-up.

Overigens leuk dat Gunfire niet m'n downgrade heeft uitgevoerd, dus hij schiet gewoon 430 FPS
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / Woodland
Replica Collectie: ICS L85

Berichtdoor vikingjunior » ma 28 mei 2018, 19:45

een JG bar10 Gspec.
nu nog standaard op een gekuiste (gepolijst) barrel na.

van plan om hem rustig aan de upgraden met parts die we 2dehands of nieuw kunnen scoren.
Moet morgen geen 90m kunnen schieten, rustig aan zien wat welke upgrade doet, en zo lekker opbouwen.

iemand toevallig nog onderdelen liggen ? laat maar iets weten :?:
vikingjunior

Camouflage: black
Replica Collectie: tm MP7 + Ares amoeba AM-015 + TM mk23 + we g17 custom

Berichtdoor Oddball » vr 01 jun 2018, 20:26

Na 4 uur in de file hebben gestaan ben ik terug van mijn Japan vakantie. Dit keer heb ik mijn aankopen meegenomen als bagage in het vliegtuig.

Western Arms Mini Uzi
Western Arms Springfield V10 SV hybrid
Western Arms M92FS Leon version
Marushin Ruger Mk1 silenced
Tanaka Works Luger P08 6 inch
Tanaka Works SIG P220 JSDF version
Oddball

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: A whole collection

Berichtdoor piuclown » do 07 jun 2018, 11:41

Vandaag ontvangen: PTS Enhanced Polymer Magazine (Tokyo Marui Recoil versie) ter vervanging van de originele TM magazijnen.

Alle features van de originele TM magazijn; empty mag detection, switch om naar realcap te zetten, maar hogere midcap inhoud, 120 rds ipv 82. Fantastisch kunstof, en seaten naar mijn mening beter in de magwell van de 416 dan de TM 416 magazijn.

Added bonus: higher tacticool factor :D :

Een echte aanrader voor Recoil Shock gebruikers.
Click here to view my guns.
piuclown

Camouflage: Multicam/Marpat
Replica Collectie: TM HK416 Devgru Recoil AEG, TM SCAR-L Recoil AEG, TM G18C GBB, TM M9A1 GBB

VorigeVolgende

Keer terug naar Airsoft Algemeen