Annulering vanuit events

Hier tref je de agenda met lokale Skirmishes, After Action Reports. Ook kunnen hier Organisatoren en Terrein Beheerders die bij Airsoft.NL aangesloten informatie en aanbiedingen plaatsen.

Annulering vanuit events

Berichtdoor Knoopje413 » zo 04 aug 2019, 12:26

Ik zou vandaag voor de 2e keer ergens als introducé gaan spelen. Nu werd echter last minute (gisteravond) dit event geannuleerd, en ik ben hierover niet geïnformeerd. Ik ga geen enkele locatie de zwarte piet toespelen want dit kan prima een eenmalig geval van overmacht zijn. Wat ik me wel afvraag is of dit überhaupt vaker gebeurt? Ziekte van marshalls, te weinig inschrijvingen, problemen op de locatie, er zijn uiteenlopende redenen te verzinnen waarom het zou kunnen gebeuren.

Vraag onderaan de streep dus: wordt een event vaak last minute (minder dan een week) nog geannuleerd?
Knoopje413

Re: Annulering vanuit events

Berichtdoor rob2k7 » zo 04 aug 2019, 13:46

Knap waardeloos inderdaad je verheugt je op iets , maar als er toch veel afmeldingen zijn is het b
Voor de orga waarschijnlijk niet rendabel om door te te gaan maar ja leuk is anders .
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,Walther ppq m2

Berichtdoor firefex » zo 04 aug 2019, 14:38

Ik heb het wel eens bij delta gehad maar die gaven wel netjes een bericht.

Verstuurd vanaf mijn H8324 met Tapatalk
firefex

Camouflage: Multicam & Tan
Replica Collectie: ICS Hog QRS Tan, ICS UK1 Captian Tan, ASG B&T MP9 Black, We-Tech M&P E-force Black /Gold, Tokyo marui XDM

Berichtdoor QuickFix » ma 05 aug 2019, 08:21

Het ligt er ook een beetje aan hoe je je aan moet melden en of de organisatie jouw correcte contactgegevens heeft.

Wanneer ze alleen je telefoonnummer hebben is de drempel hoger om je te bellen/de kans groter dat ze je vergeten.
Soms willen ze alleen mijn naam en NABV lidmaatschap nummer weten (en volgens mij kunnen zij daarmee niet mijn e-mail oid terugvinden) en ik maak in België ook wel mee dat ik bel om te reserveren en dat ze alleen zeggen: "Awel komt u maar, ge zijt welkom", dus dan hebben ze helemaal geen gegevens van me (ik heb/wil geen FB dus moet dan bellen om mij aan te melden).

Misschien dat het komt omdat ik niet zo heel veel speel: ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt dat een skirm wordt afgelast.
Bezittelijke voornaamwoorden: grote kans dat je ze verkeerd gebruikt.
Me => mijn (of m'n), jou => jouw, u => uw

Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Keer terug naar Evenementen Agenda, Organisatoren en Terreinen