Nieuwe replicas van Tokyo Marui

Hier kun je al je vragen en nieuwtjes kwijt over Airsoft.

Moderator: Panda

Nieuwe replicas van Tokyo Marui

Berichtdoor Michuluman » wo 21 nov 2018, 14:15

Ik probeerde dit bij Airsoft Nieuws te posten maar daar verschijnd het knopje voor "maak topic aan" niet, vandaar maar hier.

Ik ben op het moment in Japan op vakantie en kwam in Tokyo toevallig een evenementje tegen van Tokyo Marui, uiteraard er gelijk langs gegaan en naast een boel replicas om uit te proberen kreeg iedereen ook een goodie bag met posters mee.
Hier stonden een aantal replicas op die denk ik érg interessant zijn :D

http://imgur.com/a/oGuDp8u
Michuluman

Camouflage: Atacs-FG / Tiger Stripe
Replica Collectie: G&P m16a1 - KA m4a1 - KWC 1911a1

Re: Nieuwe replicas van Tokyo Marui

Berichtdoor Fl4m3s87 » wo 21 nov 2018, 14:46

Tokyo Marui 5th Festival: MK46, AKS-47, FNX-45 Tactical & Hi-Capa D.O.R.
Right! The Tokyo Marui 5th Festival is ongoing is a I write this and for this year, there is something to be excited about --- the revelation of their first airsoft Squad Automatic Weapon using the Next Generation Recoil and Blowback Tech by the company in the form of the MK46, a variant of the M249 that is in use by the USSOCOM as well as more airsoft guns in such as the FNX-45 Tactical, AKS-47 NEG, Hi-Capa D.O.R., HK45 Tactical Black, more pistols, and more revolvers.

We’ll dig in right away as we know that you want information on these reveals. The information here are the company’s own words so you will have to take into consideration the nuances in translation to English. Too bad the MK46 won’t be available this Christmas, but it is something to look forward to next year

De verdere specs van deze airsoftapparaten zijn te vinden in onderstaande link, of via de documentatie van Tokyo Marui zelf.

Nice aanbod. Die MK46 is wel érg tof!

Bron: Populairsoft.com
Fl4m3s87
Airsoft.nl Moderator

Camouflage: NWU I&II/AOR2&AOR1
Replica Collectie: VFC H&K416 D, TM Sig Sauer P226 E2

Berichtdoor Michuluman » wo 21 nov 2018, 14:55

Oh snap dacht dat deze posters nog aardig ongezien waren :lol: :oops:

Wel fijn om meer info te kunnen lezen tho, thx voor de link! :D
Ben zelf heel erg benieuwd naar de fnx45
Michuluman

Camouflage: Atacs-FG / Tiger Stripe
Replica Collectie: G&P m16a1 - KA m4a1 - KWC 1911a1

Berichtdoor Oddball » do 22 nov 2018, 00:39

Opzich is de m249 niet heel verrassend. Jaren geleden hebben ze al eens gekeken of ze een m249 konden maken, bleek enkel toen op dat moment financieel voor TM niet haalbaar. Goed om te zien dat het nu wel kan. Zou zomaar eens de beste out of the box airsoft saw kunnen worden.

V10 is mooi, maakt dat mensen een V10 kunnen kopen zonder ¥38000 neer te tellen voor een WA

FNX45, dit ding heeft de potentie om de vfc/cyber versie de markt uit te drukken. Ik verwacht buiten Japan een panische reactie van cyberscum in een poging import tegen te houden.

AK, totaal niet onverwacht, maar niet mijn ding. Ik denk wel dat producenten van aftermarket parts hier massaal opduiken.
Oddball

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: A whole collection

Keer terug naar Airsoft Algemeen