Heckler&Koch G36 C Sportsline AEG

Nieuwtjes, vragen, reviews over Airsoft apparaten kan je hier kwijt.

Moderator: Panda

Heckler&Koch G36 C Sportsline AEG

Berichtdoor HurriCnz » wo 30 jul 2014, 20:36

Ik ben redelijk nieuw in airsoft en ik zou graag jullie gedachtes willen weten over deze AA.
Afbeelding
Ik zat een beetje rond te neuzen naar AA's in nederlandse winkels en ik kwam dit tegen:
http://www.hesvanzweeden.nl/contents/nl/d456_Automatic_Electric_Gun.html#p4120

voor een low budget eerste AA voor een beginner leek mij dit wel een goede keus. Ik vind dit platform er ook echt leuk uitzien ipv de hoge carry handle versies.
voor mijn eerste aankoop dat ik dit in mn lijstje gegooit (ze hadden geen speedloaders meer dus die moet ik nog even vinden(zijn ook tekoop bij events??)):
http://gyazo.com/746b42843235a17f4f8bbd8eadad1ac4

laat mij even weten of je dit een goede of slecht AA vind voor een beginner zoals ik.
HurriCnz

Re: Heckler&Koch G36 C Sportsline AEG

Berichtdoor Panda » wo 30 jul 2014, 20:39

wil je een g36 neem er een van jing gong. dat is echte bang for buck onder andere te vinden op http://www.taiwangun.com/en/electric-ai ... guns?pr=12
Het beste kan je mij via PM bereiken.
Panda
Airsoft.nl Moderator

Camouflage: niks
Replica Collectie: niks

Berichtdoor HurriCnz » wo 30 jul 2014, 20:56

Dat is een hele goede tip en ook nog goedkoper ook! en free shipping :D
ik zal even rondgraven op deze site
HurriCnz

Berichtdoor Panda » wo 30 jul 2014, 21:09

gunfire.pl heeft hetzelfde en is mischien nu nog goedkoper met hun korting
Het beste kan je mij via PM bereiken.
Panda
Airsoft.nl Moderator

Camouflage: niks
Replica Collectie: niks

Berichtdoor HurriCnz » wo 30 jul 2014, 22:14

oke ik heb op taiwangun.com dit samengestelt
http://gyazo.com/1650ff52832b1b6f711341ea82136986

Ik heb die AA gekozen omdat die met m4/m16 mags werkt.
http://www.taiwangun.com/en/608-6-jg
Het enige probleem is dat ie net over 360 FPS heen zit namelijk 365. er zijn altijd schommelingen natuurlijk dus wat kan ik hieraan doen om de fps minder te maken? een andere veer erin? ik heb geen idee

ik weet ook niet of die belt die mag pouches wel kan dragen, ik denk het wel twouwens.
bij de volgende aankoop neem ik een vest, helm ext.
HurriCnz

Berichtdoor Sigma BE » wo 30 jul 2014, 22:29

Om de fps te doen dalen moet je inderdaad downgraden door een andere veer te steken, ik heb vanavond net nog een G36 open gehad en weet wel dat dit 1 van de moeilijkste gearboxen is om aan te werken .
Sigma BE

Camouflage: Digital woodland/Ranger green
Replica Collectie: Celcius MX3 TW - TM P90 - Cyma AK47 - Dragon DG 03 + DG 06 - Airsoft surgeon Glock 19 - ASG (KWA) Glock 19 - TM MK23 Socom

Berichtdoor Petturik » wo 30 jul 2014, 22:30

Als je alleen maar Highcaps neemt, zou ik geen speedloader nemen. Highcaps vul je via de (grotere) opening en met een beetje oefenen buiten het veld, gaat dat perfect met een flesje of zak in het veld.

Daarnaast weet ik niet of die BB's op de velden hier in Nederland wel zijn toegestaan.
Je kan beter gaan voor de merken die de meeste velden wel accepteren, zoals Bioval/101 inc/GreenBB.
Petturik

Camouflage: KL DPM / MC Tropic
Replica Collectie: VFC PDW, TM P226 Rail, Tanaka M700, KJW M700

Berichtdoor Sigma BE » wo 30 jul 2014, 22:36

Die BB's zou ik laten, ik weet niet hoe het zit op NL'se velden maar op de meeste velden in Belgie ben je beperkt tot wat er van de orga en hun milieuvergunning mag gebruikt worden, P&J is daar niet bij. Wil je zorgenvrij zijn pak dan extreme precision; Bioval zijn in principe ook goed maar laatste batches vliegen in mijn PTW soms kapot.

Die pouches kan je gewoon over de riem schuiven, geen probleem

Hou met die bril rekening dat een goggle sneller aandampt dan een gewone bril, dit model zeker... Het helpt als je de mousse over de ventilatie rondom er af sloopt.

Let op wat je met die siliconespray doet, ondanks wat je soms leest NOOIT in je mags doen en nergens spuiten waar bb's in de buurt komen

Edit: even gekeken, is ook een V3 gearbox, dus geen eitje om te downgraden.
Sigma BE

Replica Collectie: Celcius MX3 TW - TM P90 - Cyma AK47 - Dragon DG 03 + DG 06 - Airsoft surgeon Glock 19 - ASG (KWA) Glock 19 - TM MK23 Socom

Berichtdoor HurriCnz » wo 30 jul 2014, 22:46

Oke Ik gooi de bb's er dan wel uit en koop ze op een event als ze dat hebben en als mijn ervaring op 9 aug in gasselte goed is hah.

hoe kom je erachter wat voor gearbox een AA gebruikt en dat soort dingen. ik heb een beetje rond gekeken maar kon niks vinden :S
HurriCnz

Berichtdoor Sigma BE » wo 30 jul 2014, 23:21

HurriCnz schreef:hoe kom je erachter wat voor gearbox een AA gebruikt en dat soort dingen. ik heb een beetje rond gekeken maar kon niks vinden :S

Google is je beste vriend :lol:

Meeste replica's en zo goed als alle M4 modellen is V2 gearbox, ICS heeft hier een variant op in 2 delen
G36 & AK's V3 gearbox (met een hoop varianten waarvan de G36 voluit de lastigste)
P90 en thompson V6
M14 V7

Hier vind je heel wat info terug: http://www.airsoftct.com/electric-airsoft-gun-gearbox-guide/
Sigma BE

Volgende

Keer terug naar Airsoft Apparaten en Reviews.